AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #21 Del Skrevet 23. juni 2019 Jeg har prøvd å være hotwife en gang. Må bare si at det gikk kjempedårlig Det var han som var pådriveren, og etter flere år med hans fantasier sa jeg endelig ja. Jeg fant meg en mann jeg kunne tenne på, og vi satte igang. Sexen var overraskende deilig for meg, han var mindre utstyrt enn samboeren min faktisk, men han gjorde jo ting annerledes og det var spennende. Så etterpå tenkte jeg at det her gikk jo mye bedre enn forventet, samboeren min virket også fornøyd og vi hadde kjempegod sex etterpå vi også. Det satte virkelig vårt begjær for hverandre i gang. Men så kom dagen etterpå. Og det viser seg at samboeren min ble sjalu, og da var det ikke snakk om et lite stikk av sjalusi. Han gråt og ble utrolig klengete (noe han aldri har pleid å være før), han ble redd jeg skulle forlate han, og bare jeg dro ut på butikken ble han stressa. Han ble særlig usikker av at det bare tok meg en kveld etter jeg hadde sagt ja, før jeg hadde en mann vi kunne prøve med (jeg er en ung kvinne, så han visste jo egentlig at det ville bli lett for meg, men ble usikker av å få bekreftet at det faktisk er så utrolig lett for meg). Han godkjente mannen, men vi valgte altså helt feil mann, fordi vi var kolleger. Så han kunne jeg jo ikke kutte kontakten med. På ett tidspunkt sa han han var usikker på om han kunne elske meg igjen og var redd forholdet vårt var ødelagt. Og dette gjorde jo også meg kjempeopprørt. Alt ble egentlig bare feil. Men vi kom oss egentlig ganske greit igjennom det. Etter en måneds tid var alt helt greit igjen, og vi kunne snakke om det uten ekle følelser fra hans side. Han ville dra historien inn i sexlivet vårt, men jeg ville ikke lenger på grunn av at etterspillet og hele greia ga meg vonde assosiasjoner. Nå vil han vi skal prøve igjen. Det er veldig lenge siden sist, snart to år, men jeg holder igjen. Selv om vi har lært hva som ikke fungerer nå, og sikkert kunne gjort det bedre denne gangen er jeg ikke villig til å gå igjennom det samme en gang til. Han såret meg ganske mye. Anonymkode: aebf3...f00 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #22 Del Skrevet 23. juni 2019 57 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig! Å tenne sin egen mann. Anonymkode: 886cf...bff Men å tenne ham med blowjobs leser vi her er ikke greit.... Anonymkode: 7610d...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #23 Del Skrevet 23. juni 2019 Hvordan er det st det stills ikke sporsmål om han «mister respekt» for dama her da? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1288126-mister-menn-respekt-for-dama-i-ett-forhold-når-hun-suger-prikken-hans Anonymkode: 7610d...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #24 Del Skrevet 23. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men så kom dagen etterpå. Og det viser seg at samboeren min ble sjalu, og da var det ikke snakk om et lite stikk av sjalusi. Var han en sjalu type før dere gjorde dette? Er selv ikke en sjalu type, og tviler på at jeg hadde vært særlig sjalu av meg om vi hadde gått frem med dette også. Jeg tenner nemlig veldig på det å se henne nyte sex, og en av mine fantasier er å se henne ha sex med en annen mann og det at vi sammen har sex med henne sammen. Anonymkode: 7de8d...078 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #25 Del Skrevet 23. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: vi valgte altså helt feil mann, fordi vi var kolleger. Så han kunne jeg jo ikke kutte kontakten med. Det er nok ingen god idé å involvere kollegaer eller venner. Anonymkode: e8687...90e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #26 Del Skrevet 24. juni 2019 På 21.6.2019 den 21.09, AnonymBruker skrev: Hva er det kvinner ønsker/er ute etter i denne type settinger? Anonymkode: e8687...90e Full trekant, med man-on-man action. Anonymkode: 230be...dad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #27 Del Skrevet 24. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Full trekant, med man-on-man action. Anonymkode: 230be...dad Kvinner er nok mer egoistisk jevnt over at det er dette som er fokus. Tipper noen biseksuelle menn her har en agenda om å så sine egne ideer her som i sin natur ikke har med trådens tema å gjøre overhode. Det kalles avsporing. Erfaren BULL. 23/18 over og ut. Anonymkode: a2ff4...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #28 Del Skrevet 25. juni 2019 Min mann har lyst til å se meg med andre, og vi har prøvd noen ganger på klubb og treff, men jeg liker best at han er med. Jeg vil liksom dele det med ham. Poenget for meg er ikke at det er en annen, men at det er flere som kan gjøre ting samtidig. Jeg liker godt å vise meg frem for både ham og andre, og jeg liker å gjøre ting som andre liker. Da spiller det ikke en gang så stor rolle hva slags kjønn det er. Det jeg liker med flere er at når det er en ledig pupp, munn eller kjønnsorgan så er det noen der til å "ta seg av det", men dette har vist seg vanskelig i praksis. Folk synes det er vanskelig å konsentrere seg om mer enn en ting samtidig. Og både jeg og han er enige om at folk som ikke kjenner oss er ikke så flinke som vi er som kjenner hva vi liker. Anonymkode: cd063...7aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 25. juni 2019 #29 Del Skrevet 25. juni 2019 Etter å ha lest i denne tråden her, så har jeg vel kommet til at, ja, det er fåtall av kvinner i forhold som fantaserer om dette. Jeg skrev ovenfor at jeg er den i forholdet som er mest klar for noe slikt, men når jeg tenker meg om så handler det mer om at jeg ønsker at hun tør dele sine fantasier med meg. Fikk meg en aha-opplevelse for en liten stund tilbake hvor hun svært unnskyldende/forsiktig lurte på om det var "i orden for meg" at hun fullførte med rabbit-vibratoren sin etter at vi hadde vært sammen. Det kom veldig overraskende på meg at det i det hele tatt skulle være noe issue. Og påfølgende helg gikk vi og handlet inn sexleketøy sammen for et par tusen kroner og selv om vi allerede hadde det kjempefint, har vi fått enda bedre nå. Siden det å bruke sexleketøy der jeg var tilgjengelig var vanskelig for henne å dele ville jeg trodd at "hotwife for an evening"-type fantasi ville sitte mye lenger inne og at jeg ikke ville visst om så var tilfelle. Jeg har ikke et behov for cuckolding, men jeg ville gått langt for å lokke enda mer frem av den fantastiske kvinnen jeg bor med og for å dyrke og feire hennes seksualitet. Vitsen ville ikke vært å "skape" et behov, men at det er fritt frem med de fantasiene som finnes. Selv de som ikke vi tenker å realisere og fantasien om en fremmed er på en måte et syretest. Tør man dele en slik fantasi, tør man vel dele det aller meste. Men, etter å ha lest denne tråden, tror jeg rett og slett jeg lar det ligge. Vi har andre ting. Vi har lekt litt "slikkeslave" og det var jo digg. Forresten: Skulle gjerne visst om kvinnene som liker cuckolding (ikke for å glede partner) selv visste at de kom til å like det, om de hadde fantasert om slike ting i forkant med lyst til å prøve det (altså i motsetning til f.eks voldtektfantasier). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red Queen Skrevet 25. juni 2019 #30 Del Skrevet 25. juni 2019 (endret) 3 hours ago, MuffinStud said: .... Forresten: Skulle gjerne visst om kvinnene som liker cuckolding (ikke for å glede partner) selv visste at de kom til å like det, om de hadde fantasert om slike ting i forkant med lyst til å prøve det (altså i motsetning til f.eks voldtektfantasier). Jeg kan godt svare. For det første må jeg si meg enig med en annen tidligere her i tråden; jeg hater også uttrykkene "Hotwife", "Bull" etc.. jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg finner de rett og slett skikkelig turn-off! 😅 Jeg har nok alltid likt fantasien om cuckolding, selv før jeg egentlig visste at det fantes som en helt egen 'greie'. Vet ikke helt når det begynte, men hvertfall lenge før jeg begynte å leve fantasien ut i den virkelige verden sammen med en partner. Jeg har jo vært utrolig heldig for jeg har ikke bare funnet 'drømmemannen', men drømmemannen min deler i stor grad akkurat de samme seksuelle kinksene og fantasiene som meg. Det er jo slett ikke alle menn som ville satt pris på en kjæreste som tente på sex utenfor forholdet, og det kan jeg veldig godt forstå! Så jeg er veldig glad for at vi med disse litt spesielle interessene har funnet hverandre. For selv om jeg elsker mannen min dypt, grenseløst og inderlig, så kan jeg ikke ikke nekte for at jeg får de aller største kicksene av å ha lidenskapelig og hemningsløs sex med andre. For meg er det viktig at min kjære er tilstede og involvert i hele prosessen. Jeg elsker f.eks å vise ham meldingene jeg og elskeren min sender til hverandre, vise frem bilder (med samtykke), at han er med meg når jeg gjør meg klar til date, og at vi snakker mye om treffene etterpå. Jeg vet hvor rart dette må høres ut for alle andre, men jeg tror faktisk at nettopp denne åpenheten mellom oss, og at vi dyrker denne interessen sammen, og ikke minst bruker mye tid på å snakke om alt fra det som skjer til følelsene rundt det, er med på å styrke trygghetsfølelsen i forholdet vårt. For sjalusi er naturligvis alltid tilstede, og min kjære forteller at nettopp i sjalusien ligger selve spenningens kjerne. God kommunikasjon og respekt for hverandre er derfor helt essensielt. Det funker veldig bra for oss, men jeg forstår veldig godt at dette ikke er for alle. Endret 25. juni 2019 av Red Queen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #31 Del Skrevet 25. juni 2019 6 minutter siden, Red Queen skrev: Klipp Bra skrevet. Jeg tror samboeren min tenker ganske likt som deg, det du skriver ligner ganske på vårt forhold. Anonymkode: cee09...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 25. juni 2019 #32 Del Skrevet 25. juni 2019 Tusen takk for svar. Og veldig bra skrevet. Nei, dette er nok ikke noe for min kjære. Og ikke bare fordi hun ville vært bekymret for at dette skulle være ett skritt nærmere et gjensidig åpent forhold, men rett og slett fordi hun nok kun ville gjort dette for å evt glede meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #33 Del Skrevet 25. juni 2019 3 timer siden, Red Queen skrev: Jeg kan godt svare. For det første må jeg si meg enig med en annen tidligere her i tråden; jeg hater også uttrykkene "Hotwife", "Bull" etc.. jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg finner de rett og slett skikkelig turn-off! 😅 Jeg har nok alltid likt fantasien om cuckolding, selv før jeg egentlig visste at det fantes som en helt egen 'greie'. Vet ikke helt når det begynte, men hvertfall lenge før jeg begynte å leve fantasien ut i den virkelige verden sammen med en partner. Jeg har jo vært utrolig heldig for jeg har ikke bare funnet 'drømmemannen', men drømmemannen min deler i stor grad akkurat de samme seksuelle kinksene og fantasiene som meg. Det er jo slett ikke alle menn som ville satt pris på en kjæreste som tente på sex utenfor forholdet, og det kan jeg veldig godt forstå! Så jeg er veldig glad for at vi med disse litt spesielle interessene har funnet hverandre. For selv om jeg elsker mannen min dypt, grenseløst og inderlig, så kan jeg ikke ikke nekte for at jeg får de aller største kicksene av å ha lidenskapelig og hemningsløs sex med andre. For meg er det viktig at min kjære er tilstede og involvert i hele prosessen. Jeg elsker f.eks å vise ham meldingene jeg og elskeren min sender til hverandre, vise frem bilder (med samtykke), at han er med meg når jeg gjør meg klar til date, og at vi snakker mye om treffene etterpå. Jeg vet hvor rart dette må høres ut for alle andre, men jeg tror faktisk at nettopp denne åpenheten mellom oss, og at vi dyrker denne interessen sammen, og ikke minst bruker mye tid på å snakke om alt fra det som skjer til følelsene rundt det, er med på å styrke trygghetsfølelsen i forholdet vårt. For sjalusi er naturligvis alltid tilstede, og min kjære forteller at nettopp i sjalusien ligger selve spenningens kjerne. God kommunikasjon og respekt for hverandre er derfor helt essensielt. Det funker veldig bra for oss, men jeg forstår veldig godt at dette ikke er for alle. Interessant! Jeg har skrevet tidligere i tråden (meg som heller ikke liker begrepene...særlig "Bull", hinsides turn-off) og er nok ganske forskjellig fra deg. Du glir jo perfekt inn i den typiske fantasien, bra for dere. Jeg lurer litt på det med at du har de aller største kikcene med andre. Litt sånn var det for meg også, men for meg var det ødeleggende! Ble gående alt for mye å tenke på at den vanlige sexen ikke var tilstrekkelig lengre...hva sa det liksom om oss, sexen vår og forholdet vårt? Har på en måte fått det bekreftet senere også, at for meg er det mye bedre å få de store kickene med kjæresten og bare han. Hva tenker du rundt det? Anonymkode: 629a2...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #34 Del Skrevet 25. juni 2019 3 timer siden, Red Queen skrev: Jeg kan godt svare. For det første må jeg si meg enig med en annen tidligere her i tråden; jeg hater også uttrykkene "Hotwife", "Bull" etc.. jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg finner de rett og slett skikkelig turn-off! 😅 Jeg har nok alltid likt fantasien om cuckolding, selv før jeg egentlig visste at det fantes som en helt egen 'greie'. Vet ikke helt når det begynte, men hvertfall lenge før jeg begynte å leve fantasien ut i den virkelige verden sammen med en partner. Jeg har jo vært utrolig heldig for jeg har ikke bare funnet 'drømmemannen', men drømmemannen min deler i stor grad akkurat de samme seksuelle kinksene og fantasiene som meg. Det er jo slett ikke alle menn som ville satt pris på en kjæreste som tente på sex utenfor forholdet, og det kan jeg veldig godt forstå! Så jeg er veldig glad for at vi med disse litt spesielle interessene har funnet hverandre. For selv om jeg elsker mannen min dypt, grenseløst og inderlig, så kan jeg ikke ikke nekte for at jeg får de aller største kicksene av å ha lidenskapelig og hemningsløs sex med andre. For meg er det viktig at min kjære er tilstede og involvert i hele prosessen. Jeg elsker f.eks å vise ham meldingene jeg og elskeren min sender til hverandre, vise frem bilder (med samtykke), at han er med meg når jeg gjør meg klar til date, og at vi snakker mye om treffene etterpå. Jeg vet hvor rart dette må høres ut for alle andre, men jeg tror faktisk at nettopp denne åpenheten mellom oss, og at vi dyrker denne interessen sammen, og ikke minst bruker mye tid på å snakke om alt fra det som skjer til følelsene rundt det, er med på å styrke trygghetsfølelsen i forholdet vårt. For sjalusi er naturligvis alltid tilstede, og min kjære forteller at nettopp i sjalusien ligger selve spenningens kjerne. God kommunikasjon og respekt for hverandre er derfor helt essensielt. Det funker veldig bra for oss, men jeg forstår veldig godt at dette ikke er for alle. Har elskerne dine hatt større penis og vært bedre i senga enn mannen din, og hvor mye har du sex med mannen din kontra elskerne dine? Får mannen din ha sex med deg eller bare runker han til deg/dere osv? Bare nyskjerrig siden vi vurderer dette men usikker på hvor grensene skal gå osv.:) Anonymkode: 159bb...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #35 Del Skrevet 23. april 2020 På 22.6.2019 den 8.06, AnonymBruker skrev: For min del hadde det vært mye mer interessant med en "vanlig" trekant der mannen også var involvert og deres felles fokus var på min nytelse. Det tror jeg er mye vanligere for kvinner. I så tilfelle må mannen ofre litt av fantasien om å bli ydmyket. Anonymkode: 629a2...252 Det er jeg enig i, og best for alle parter, vi har gjort det et par ganger og da slo hun seg virkelig løs med aktivitet og stønning, Anonymkode: 21e21...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #36 Del Skrevet 23. april 2020 På 21.6.2019 den 7.40, AnonymBruker skrev: Hater sånne begreper så unnskyld meg at jeg svarer med egne ord. Hadde sex med en annen mens mannen så på i mitt forrige forhold. Han tente på settingen mer enn meg, jeg syntes det var helt greit og litt morsomt etterhvert som jeg forstod tenningsmønsteret hans. Problemet var trangen til å være alene med det som da ble elskeren min. Være alene og slå oss helt løs, for sex er tross alt best når det er intimt og med full innlevelse. Endte derfor opp i en hekt som varte og varte og som kostet langt mer enn den smakte. Anonymkode: 629a2...252 Helt samme historie her. Midt oppi det nå:/ Anonymkode: b7a19...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #37 Del Skrevet 23. april 2020 Så dere damer som har tillatelse til å ha sex med andre menn, får et behov for å utfolde dere alene, uten mannen til stede? Føler dere at dere ikke kan slå dere helt løs, og vise ekte følelser når han ser på? I frykt for at han skal tro du liker sex med den andre mannen bedre enn din egen? Anonymkode: 7d545...94b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #38 Del Skrevet 23. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere damer som har tillatelse til å ha sex med andre menn, får et behov for å utfolde dere alene, uten mannen til stede? Føler dere at dere ikke kan slå dere helt løs, og vise ekte følelser når han ser på? I frykt for at han skal tro du liker sex med den andre mannen bedre enn din egen? Anonymkode: 7d545...94b Jeg ville funnet det veldig kleint hvis mannen min skulle sitte ved siden av som tilskuer. Han måtte evt delta, men også det ville vært kleint. Heldigvis så ønsker han jeg skal besøke og filme litt eller fortelle om stunden i ettertid. Anonymkode: b7a19...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 23. april 2020 #39 Del Skrevet 23. april 2020 På 24.6.2019 den 17.48, AnonymBruker skrev: Full trekant, med man-on-man action. Anonymkode: 230be...dad Det er dette kjæresten min fantaserer om når vi snakker om trekanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #40 Del Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville funnet det veldig kleint hvis mannen min skulle sitte ved siden av som tilskuer. Han måtte evt delta, men også det ville vært kleint. Heldigvis så ønsker han jeg skal besøke og filme litt eller fortelle om stunden i ettertid. Anonymkode: b7a19...506 Det er det jeg også ser for meg. Jeg har ikke noe kjempebehov for å være til stede under akten. Det kan fort bli kleint. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å spionert på. Men er kanskje ikke så lett å få til. Føler du noen gang at han du knuller er bedre enn mannen din? Lengter du tilbake til denne personen igjen? Anonymkode: 7d545...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå