Gå til innhold

Cuckold eller hotwife her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på om det er andre her som tenner på denne settingen eller har erfaring fra dette? Det er mange cuckoldress og hotwifer i Norge så det er mulig her også?

Anonymkode: 90497...adb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gryende cuckquean, her. Har forstått at DET ikke er så vanlig...

Anonymkode: 9410b...287

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater sånne begreper så unnskyld meg at jeg svarer med egne ord. Hadde sex med en annen mens mannen så på i mitt forrige forhold. Han tente på settingen mer enn meg, jeg syntes det var helt greit og litt morsomt etterhvert som jeg forstod tenningsmønsteret hans. 

Problemet var trangen til å være alene med det som da ble elskeren min. Være alene og slå oss helt løs, for sex er tross alt best når det er intimt og med full innlevelse. Endte derfor opp i en hekt som varte og varte og som kostet langt mer enn den smakte.

Anonymkode: 629a2...252

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet var trangen til å være alene med det som da ble elskeren min. Være alene og slå oss helt løs, for sex er tross alt best når det er intimt og med full innlevelse. Endte derfor opp i en hekt som varte og varte og som kostet langt mer enn den smakte.

Jeg skjønner ikke siste setningen, men jeg føler den var viktig. Følte du at selv om poenget var nettopp at du skulle slå deg løs med mannen som tilskuer så endte du allikevel opp med å bli altfor "selv conscious" eller var poenget at du ikke følte deg helt ferdig med denne andre mannen fordi dere ikke fikk privacy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, MuffinStud skrev:

... eller var poenget at du ikke følte deg helt ferdig med denne andre mannen fordi dere ikke fikk privacy?

Et tips. "Privatliv", "diskresjon", etc  funker fint. Å bruke et engelsk ord som om det er norsk vitner om språklig fattigdom. Og det vil du vel ikke ha på deg? ;)

Anonymkode: c9ae1...32b

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, MuffinStud skrev:

Jeg skjønner ikke siste setningen, men jeg føler den var viktig. Følte du at selv om poenget var nettopp at du skulle slå deg løs med mannen som tilskuer så endte du allikevel opp med å bli altfor "selv conscious" eller var poenget at du ikke følte deg helt ferdig med denne andre mannen fordi dere ikke fikk privacy?

Begge deler stemmer, men den siste setningen min betydde det siste. Fikk han aldri ut av hodet, og ettersom han var en kompis av mannen ble det bare feil, feil, feil.

Men det første stemmer også. Sexen ble veldig selvbevisst når han så på. "Nyter jeg nok nå?" "Nyter jeg for mye nå?" "Bør jeg stønne nå?" 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og kjæresten har faste andre partnere hvor vi sender hverandre bilder underveis. Noen ganger kjører vi rollespill a la cuckold/cuckqueen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forsøkte en gang som "bull", men det var ingenting for meg.  Var leieboer som ung, hos et middelaldrende par.  Gubben var alkoholiker og mer eller mindre impotent.  Så var gubben borte en lenger periode til avrusing.

For å gjøre en lang historie kort, jeg gjorde noen gjestopptredner i ektesenga.  Gubben kom omsider tilbake, og hun overtalte meg til et opplegg der han skulle se på.  Men nei, det var absolutt ingenting for meg og blir aldri prøvd omigjen.

Anonymkode: c8f28...cff

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Begge deler stemmer, men den siste setningen min betydde det siste. Fikk han aldri ut av hodet, og ettersom han var en kompis av mannen ble det bare feil, feil, feil.

Men det første stemmer også. Sexen ble veldig selvbevisst når han så på. "Nyter jeg nok nå?" "Nyter jeg for mye nå?" "Bør jeg stønne nå?" 

veldig godt forklart. Jeg er nok den i ekteskapet som ville vært pådriver for å prøve noe slikt. Men disse tingene som du nevner er definitivt ting vi burde tenke på først. Hun buirde kanskje gjøre seg ferdig og få litt avlsutningstid alene med sin "bull". Og det bør være noen vi kan bryte kontakten med uten noe om og men. Kanskje ikke så god ide i utgangspunktet. Det er ikke et behov i form av et "savn" fra min side.
Også i den forstand at jeg er den som kunne nytt en (kvinnelig) tredjeperson lidenskapelig og intimt der og da uten å være spesielt nøden på personen i ettertid. Men kanskje kona hadde reagert i den retningen du hinter til at jeg "nøt det litt for mye". Hun kan jo tro at lideskapen vi har sammen er også en bryter jeg kan skru av og på dersom hun har sett meg være "likedan" med en fremmed.

Hun har vel mer eller mindre sagt at det mest aktuelle er en jente nr 2 i senga. Jeg har sagt at jeg skal "ta ansvar for alt" slik at hun ikke "må" ha jentekos. Men det er viktig for meg at dette er noe som får oss tettere. Og jeg ser jo at det er et potensielt minefelt her som jeg ikke helt har intuiitiv forståelse for, men som er viktig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, MuffinStud skrev:

veldig godt forklart. Jeg er nok den i ekteskapet som ville vært pådriver for å prøve noe slikt. Men disse tingene som du nevner er definitivt ting vi burde tenke på først. Hun buirde kanskje gjøre seg ferdig og få litt avlsutningstid alene med sin "bull". Og det bør være noen vi kan bryte kontakten med uten noe om og men. Kanskje ikke så god ide i utgangspunktet. Det er ikke et behov i form av et "savn" fra min side.
Også i den forstand at jeg er den som kunne nytt en (kvinnelig) tredjeperson lidenskapelig og intimt der og da uten å være spesielt nøden på personen i ettertid. Men kanskje kona hadde reagert i den retningen du hinter til at jeg "nøt det litt for mye". Hun kan jo tro at lideskapen vi har sammen er også en bryter jeg kan skru av og på dersom hun har sett meg være "likedan" med en fremmed.

Hun har vel mer eller mindre sagt at det mest aktuelle er en jente nr 2 i senga. Jeg har sagt at jeg skal "ta ansvar for alt" slik at hun ikke "må" ha jentekos. Men det er viktig for meg at dette er noe som får oss tettere. Og jeg ser jo at det er et potensielt minefelt her som jeg ikke helt har intuiitiv forståelse for, men som er viktig.

Man kan vel enkelt se tilbake på hva vi gjorde og peke på alt som var feil. At han var pådriver og jeg lot meg overtale. At det skjedde med en kompis av han. At vi fortsatte i en lengre periode selv om vi/jeg tidlig så problemene. Men det er lett å være etterpåklok. 

Sånn generelt vil jeg si om denne fantasien at den er veldig av og for menn. For at det skal funke tror jeg både mannen og kvinnen må reflektere og snakke mye mer om hva kvinnen kan og vil ha ut av det. Kvinner gjør det i de alle fleste tilfeller IKKE for å kjenne en større pikk eller ha seg med en mer muskuløs mann, for å si det sånn.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er noe rare greier, personlig... man skal jo få gjøre hva man vil så lenge alle vil, men jeg hadde aldri latt noen andre pule min dame mens jeg så på. Eller pule ho sånn generelt. Ville heller ikke vært noens bull, selv om jeg kanskje passer fysisk. Synes det blir for dumt med en type som sitter i et hjørne og runker. 

Anonymkode: 31cc3...220

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kommer nok til å ikke pushe i denne retningen med min kjære. Og hvis hun er kåt på noe forbipasserende og vågal nok til å dele med meg så har jeg litt mer kjøtt på beinet mtp om dette er noe hun ønsker og tenke litt på hvor jeg burde være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan vel enkelt se tilbake på hva vi gjorde og peke på alt som var feil. At han var pådriver og jeg lot meg overtale. At det skjedde med en kompis av han. At vi fortsatte i en lengre periode selv om vi/jeg tidlig så problemene. Men det er lett å være etterpåklok. 

Sånn generelt vil jeg si om denne fantasien at den er veldig av og for menn. For at det skal funke tror jeg både mannen og kvinnen må reflektere og snakke mye mer om hva kvinnen kan og vil ha ut av det. Kvinner gjør det i de alle fleste tilfeller IKKE for å kjenne en større pikk eller ha seg med en mer muskuløs mann, for å si det sånn.

Hva er det kvinner ønsker/er ute etter i denne type settinger?

Jeg er blant de menn som har en veldig sterk fantasi og lyst rundt dette. Vi fantaserer sammen rundt dette når vi har sex. Hun kan kle seg sexy og "date" meg (jeg er da en elsker), eller vi fantaserer om hva hun skal gjøre med andre. Hvordan hun skal sjekke dem opp. Hun sier at ikke noe kommer til å skje enda, men senere kan vi eksperimentere med at hun har sex med andre alene, sammen med meg eller sexklubb.

Jeg ønsker at dette skal skje, men vil ikke pushe og mase. Derfor lurer jeg egentlig på hva kvinner er ute etter i sånne settinger. (Hun sier at hun ser for seg elskeren som omtrent min høyde og lengde, så hun er ikke ute etter xxl eller svarte osv).

Anonymkode: e8687...90e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vist henne denne tråden. Det er ting her som det er verdt å tenke på før man setter fantasiene ut i livet.

Hva hvis hun for eksempel forteller deg litt detaljer om tidligere seksuelle erfaringer (hvor hun var spesielt aktiv part)? Mens dere gjør slik dere ser for dere. Om du runker, bare er tilhører eller tar en eller annen submissiv rolle? Da får dere begge en liten forsmak på hva dette går i uten at det egentlig har skjedd noe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del hadde det vært mye mer interessant med en "vanlig" trekant der mannen også var involvert og deres felles fokus var på min nytelse. Det tror jeg er mye vanligere for kvinner. I så tilfelle må mannen ofre litt av fantasien om å bli ydmyket.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del hadde det vært mye mer interessant med en "vanlig" trekant der mannen også var involvert og deres felles fokus var på min nytelse. Det tror jeg er mye vanligere for kvinner. I så tilfelle må mannen ofre litt av fantasien om å bli ydmyket.

Jeg fantaserer IKKE om ydmykelse! Bare at hun er kåt, og får utfolde seg som hun lyster.

Grunnen til settingen med henne alene er at vi tror det er enklere å få sjekket opp en mann om jeg ikke skal være med. Og at hun kanskje utfolder seg og slapper av mer når hun har først en elsker og så meg etterpå. Men jeg har så absolutt lyst på trekant og være tilstede uten ydmykelse.

Spørsmålet er mer hva er lettest å få til/praktisk, og hva er kvinnenes erfaring. Hvilken setting hadde falt mest i smak?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som trekant med henne midten er et bedre sted å starte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i et forhold hvor vi av og til praktiserer cuckolding. Har prøvd både tilfeldige hook-ups og avtalte treff. Det siste er det jeg helst foretrekker. Da er spillereglene klar før man treffes, og han jeg treffer er inneforstått med at mannen min enten ønsker å være til stede eller vil ha tilsendt bilder/video underveis. Det er vanskelig å få til på et tilfeldig treff!😅  

Anonymkode: 1e767...65a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 21.6.2019 den 15.25, AnonymBruker skrev:

Sånn generelt vil jeg si om denne fantasien at den er veldig av og for menn.

Helt enig!

På 21.6.2019 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Å tenne sin egen mann. 

Anonymkode: 886cf...bff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...