AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Bor i en leid leilighet og skal flytte til en annen leilighet neste måned. Leiligheten jeg bor i nå møblert, så det er bare klær;sengetøy og slikt som jeg eier selv. I denne leiligheten er det funnet skjeggkre, og siden jeg skal flytte til ny så ønsker jeg ikke å få med skjeggkre til den nye. Dermed lurer jeg på om det er frysebehandling som skal til for at det ikke følger med til ny leilighet? Hvis ja, noen som vet om pris for slik behandling? Som sagt så er det ikke store mengder ting som må behandles. Anonymkode: 11583...2d4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Jeg vil anta, men uten å vite sikkert, at du kan bruke en vanlig fryser. Men hvor lenge tingene bør ligge i frysern for å bli gjennomfrossen og dermed få drept utøyet, aner jeg ikke. Alt bør vel også vaskes etterpå? Du bør forhøre deg med et seriøst skadedyrfirma eller se på fhi.no. mycoteam og Anticimex vil jeg tro kan svare deg. Anonymkode: 16b7c...0c1 3
wirrum Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 Det er frysebehandling som gjelder, ja. Hvis tingene ikke går i en vanlig fryser må flyttelasset innom et fryselager. Jeg vet ikke hva det koster. Vil som forrige respondent anbefalt å høre med et skadedyrfirma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå