AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Hei, jeg blir så frustrert. Vi er et lite nabolag med 14 hus. Alle går godt overens og det er god stemning. Men så flyttet det inn et par, og damen der, sjefer, kjefter, setter folk opp mot hverandre, noen blir ignorert og noen er inni varmen. Jeg og min mann sa en gang på et møte hva vi mente om en sak og dette var selvsagt noe hun tok personlig og nå har ho lagt oss for hat... hilser ikke, sender mailer og SMS og klager på alt vi gjør. Og fått en av naboene som var en god venninne av meg til å slutte å være med meg . Hilser ikke lenger Hun heller. Jeg sitter igjen og ikke vet hva jeg har gjort de.... «heldigvis» er hun mislikt av de fleste her og hører mange baksnakke hun men på møter osv er alle «falske» fordi de ikke orker å komme på feil side. Syns det er ubehagelig her nå. Anonymkode: 5c2f7...b05
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Venninnen din har valgt å ikke være med deg. Det er ikke naboen som har bestemt det i bunn og grunn. Så kanskje like greit.? Anonymkode: dce68...ca4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 Nei men vi hadde et godt vennskap trudde jeg, til jeg var borte en helg og de hadde vært sammen og plutselig hilser de ikke osv. Anonymkode: 5c2f7...b05
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg blir så frustrert. Vi er et lite nabolag med 14 hus. Alle går godt overens og det er god stemning. Men så flyttet det inn et par, og damen der, sjefer, kjefter, setter folk opp mot hverandre, noen blir ignorert og noen er inni varmen. Jeg og min mann sa en gang på et møte hva vi mente om en sak og dette var selvsagt noe hun tok personlig og nå har ho lagt oss for hat... hilser ikke, sender mailer og SMS og klager på alt vi gjør. Og fått en av naboene som var en god venninne av meg til å slutte å være med meg . Hilser ikke lenger Hun heller. Jeg sitter igjen og ikke vet hva jeg har gjort de.... «heldigvis» er hun mislikt av de fleste her og hører mange baksnakke hun men på møter osv er alle «falske» fordi de ikke orker å komme på feil side. Syns det er ubehagelig her nå. Anonymkode: 5c2f7...b05 Høres ut som naboene vi nå flytter på grunn av. Anonymkode: fe662...cc4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #5 Skrevet 21. juni 2019 Kan ikke du styrke relasjonen til alle de andre da? Invitere 2-3 familier av gangen på ting hos dere, hygge og kos. Det er beste medisin mot slike. Anonymkode: 1ef60...437 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #7 Skrevet 21. juni 2019 #voksnemennesker Tenk at barna våre lever i den troen at mennesker blir modne og ansvarlige når de runder 20 eller 30 eller 40. Mens egentlig er folk bare barn i større kropper Anonymkode: e727a...033 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #8 Skrevet 21. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke du styrke relasjonen til alle de andre da? Invitere 2-3 familier av gangen på ting hos dere, hygge og kos. Det er beste medisin mot slike. Anonymkode: 1ef60...437 Gjør dette. Det nytter ikke å bruke energi på å irritere seg over den type mennesker. Bare gi faen og vis de at det bryr deg en viss plass hva ho synser å mener. Ikke svar på meldinger eller noe sånn. Behandle hun som luft og hils overdrevet blid hver eneste gang du møter hu. Så mister hun interessen for deg. Det kreves to for å lage drama. Uten deg så klarer hun ikke lage drama om deg heller. Anonymkode: 6744c...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå