Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner veldig på å se en kvinne onanere seg til orgasme. Kona gjør det en sjelden gang (rødvin og riktig stemning).

Er det mange der ute som tenner på å onanere mens partneren ser på, eventuelt onanere sammen. Jeg vet dette er et kvinneforum, og det er det som forhåpentligvis gir ekte svar :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Masse. Ofte. Deilig...

Anonymkode: 56a37...94f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for blyg, men et glass vin hadde nok fiksa den biffen 

Anonymkode: 94273...562

• Liker 2
Skrevet

Hver fyllesyk-søndag med venninna mi et helt skoleår. Vi lærte hverandre å slikke å suge i tillegg❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært deilig med én mann, som hadde den evnen at han gjorde meg kåt og komfortabel i settingen. Tenker tilbake på lange bilturer der vi slo ihjel tiden ved at han fikk meg til å holde på i passasjersetet 🤫

Anonymkode: c2634...6ba

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er vi som er spesielt hemningsløse, men å onanere sammen, hverandre eller en mens den andre ser på er BARE kos og overhode ikke pinlig eller flaut for noen av oss. 

Anonymkode: 56a37...94f

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært deilig med én mann, som hadde den evnen at han gjorde meg kåt og komfortabel i settingen. Tenker tilbake på lange bilturer der vi slo ihjel tiden ved at han fikk meg til å holde på i passasjersetet 🤫

Anonymkode: c2634...6ba

Akkurat som min samboer for 20 år siden, varmet opp med orgasmer i passasjersetet mens vi kjørte. Herlige tider, trodde ikke det var flere som gjorde dette 👍

Anonymkode: af384...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...