AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Vi har en datter som skal opp i 2.klasse. hun har den siste tiden ,,(halvt år) hatt meg(mamma,) som forbilde. Vil ha de samme klærne, gjerne sko som ligner, vil sitte mye på fanget, sier mange x pr dag at hun elsker meg....jeg har aldri vært opptatt av klær og mote, så kan ikke være derfor. Er det vanlig at døtre ser sånn opp til dine mødre? Kan ikke huske jeg var opptatt av det som barn.... Anonymkode: 128a2...b71
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Det høres helt normalt ut. Hun er glad i deg og søker å være som den tryggeste personen i livet hennes. Selvsagt er du et forbilde ❤️
Gjest nicecar Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 Ja, helt normalt. Jeg syntes og synes fortsatt at min mor er verdens vakreste.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har en datter som skal opp i 2.klasse. hun har den siste tiden ,,(halvt år) hatt meg(mamma,) som forbilde. Vil ha de samme klærne, gjerne sko som ligner, vil sitte mye på fanget, sier mange x pr dag at hun elsker meg....jeg har aldri vært opptatt av klær og mote, så kan ikke være derfor. Er det vanlig at døtre ser sånn opp til dine mødre? Kan ikke huske jeg var opptatt av det som barn.... Anonymkode: 128a2...b71 Ser rett og slett ikke problemet med det. Er du redd for og svikte henne, etter som du får nærmeste "panikk" av at hun har deg som sitt forbildet? Anonymkode: 8fffb...873
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Samme her. Så jeg kjøper som regel samme klæ stil til min datter. På zalando kjøper jeg samme sneakers som selges både til barn og voksne ☺️ Smykker og vesker sier jeg at hun skal få arve når hun er litt eldre 😄 Anonymkode: 3c93d...6f3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 Selvfølgelig er det normalt! Alle jenter er sånn. Liker du ikke dattera di, eller? Siden du spør om dette som om det skulle vært et problem? Anonymkode: eab38...7af
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 På 20.6.2019 den 23.01, AnonymBruker skrev: Ser rett og slett ikke problemet med det. Er du redd for og svikte henne, etter som du får nærmeste "panikk" av at hun har deg som sitt forbildet? Anonymkode: 8fffb...873 Hvor sier Ts at hun får panikk? Anonymkode: 1d1cf...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå