Gjest frankie1985 Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Katta mi ser ut som hun lever i et paradis egentlig
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Jeg tror og håper at hunden har det ganske greit. Han er en del av flokken her. Har sitt eget område. Tusler rundt der han vil. Han får bra mat, turer, trening, kos og mer kos. Han får stell, dyrlegebesøk, leker.. prøver så godt vi kan hvertfall. Anonymkode: aa1fe...a6e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 Katten min har det bra. Hun sover med meg, er med på jobb hver dag, vi går tur hver ettermiddag og får fisk og kvalitetsfôr. Hun styrer seg selv men hun trives best med at vi er sammen. Hun har en katte-venn som hun jakter og leker med. Tror ikke hun mangler noe😊 Anonymkode: 0cffa...329 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Jeg tror hunden min har det veldig bra. Blid hund som viser når hun ikke er fornøyd. Dvs når hun ikke får viljen sin. Anonymkode: 4b917...c1c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Katten min spiste rosene mine istad hun spydde i gulvet og ser på meg rart. Nei hun har det nok ikke bra nå 😕 Anonymkode: 3b3e7...4cf
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 Som plommen i egget ☺️ Får fersk fisk rett fra havet. Bor landelig til, alltid folk hjemme, får sove hvor di vil og leve som di vil 😊 Anonymkode: 91fd2...753
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #7 Skrevet 20. juni 2019 Jeg har to kaniner, de virker jevnt over ganske lykkelige. Håper jeg ikke tar feil! Anonymkode: 655bf...9af
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #8 Skrevet 20. juni 2019 Jeg tror katten vår har det veldig fint. Han har katteluke, så han går inn og ut som han vil. Vi bor i et felt med eneboliger og skogen er ca 100 meter ovenfor huset vårt. Er usikker på hvor mye han er i skogen, eller om han bare lusker rundt i hagene til folk😅 Når vi er i hagen vår eller på terassen er han stort sett sammen med oss. Og så vil han jo gjerne ha kos når han er inne. Han får være hvor han vil (utenom på bordene), og han sover ofte ved fotenden min. Det eneste jeg vil tippe at han har å utsette, er at han får tørrfôr. Han eeelsker våtfor, og får det dersom han er syk ol. Men jeg merker at han blir litt stressa av å vente på våtfor så har kuttet det helt ut. Men vil tippe han heller ville hatt det🤪 Anonymkode: 30db0...3dd
SoWhat? Skrevet 20. juni 2019 #9 Skrevet 20. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to kaniner, de virker jevnt over ganske lykkelige. Håper jeg ikke tar feil! Anonymkode: 655bf...9af Har du de i bur?
Amberleaf Skrevet 20. juni 2019 #10 Skrevet 20. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katten min har det bra. Hun sover med meg, er med på jobb hver dag, vi går tur hver ettermiddag og får fisk og kvalitetsfôr. Hun styrer seg selv men hun trives best med at vi er sammen. Hun har en katte-venn som hun jakter og leker med. Tror ikke hun mangler noe😊 Anonymkode: 0cffa...329 Er med på jobb?? Jobber du hjemmefra?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #11 Skrevet 20. juni 2019 1 minutt siden, Amberleaf skrev: Er med på jobb?? Jobber du hjemmefra? Kontor. Hun sover som regel. Anonymkode: 0cffa...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå