Gjest Atilla, ikke innlogget Skrevet 30. august 2002 #1 Skrevet 30. august 2002 Testet to blå i går!! (Beklager Marthe, klarte ikke å vente til i dag jeg) For dere som ikke kjenner meg fra før, er jeg nygift og har en sønn på 6 1/2 fra før. Regnet ut i fra første dag av forrige mens, er jeg 6 uker på vei. Men eggløsningen var først 14 dager etter, betyr det at jeg er 4 uker på vei? Her råder det iallefall stor forvirring. Meeeen - vi glær oss!! Hilsen lykkelig Atilla
Gjest sola Skrevet 30. august 2002 #2 Skrevet 30. august 2002 gratulerer kjempemasse og kos deg med graviditeten :blunke: sola 8)
GlingGlo Skrevet 30. august 2002 #3 Skrevet 30. august 2002 Gratulerer så mye Har selv tre barn, det yngste er 3 mnd. Man regner alltid fra den siste mensens første dag. så du er nokk 6 uker på vei, tross fostret bare er 4 uker. Dette er gjort fordi de fleste vet dagen de begynte den siste mensem, men det er litt mer vanskelig å vite presis når man hade eggløsning. (Forresten så er eggløsnginen ikke 14 dager etter den siste mensens første dag, uten ca 12-16 dager FØRE neste mens første dag. Men det varierer også). Du kan kikke på NettDoktor og beregne termin og følge graviditen uke for uke: http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #4 Skrevet 30. august 2002 GlingGlo: Jeg har kjøpt boka av den svenske fotografen (Lennart ett el. annet ) og der er det bilder av fosteret i forskjellige størrelser. Betyr det at jeg kan gå ut i fra bilder av fosteret som seks uker da, eller må jeg trekke fra noen uker? Fantastisk bok forresten, med bilder forstørret maksimalt slik at man kan se hvordan egget ser ut, befruktningsøyeblikket, osv osv. :D Atilla
Gjest Marthe77 Skrevet 30. august 2002 #5 Skrevet 30. august 2002 Ville bare gratulere deg så MASSE, MASSE, MASSE!!!!! Klem fra Marthe
GlingGlo Skrevet 30. august 2002 #6 Skrevet 30. august 2002 Lennart Nilson ikke sant? Fantasktiske bilder. Det borde stå noen sted i boken om de rekner i fosteralder (ditt foster er 4 uker gammelt) eller graviditetslengd (6 uker). Om de rekner i fosteralder så trekker du 2 uker fra graviditetslengden. Se også den her siden, den er helt underbar http://www.justthefacts.org/
Cobra Skrevet 30. august 2002 #7 Skrevet 30. august 2002 GRATULERER SÅ MYE MED GRAVIDITETEN: Lykke til. Cobra 17+5
Gjest line Skrevet 30. august 2002 #8 Skrevet 30. august 2002 Gratulerer så mye med spira i magen. 24+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå