Martine16 Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Jeg skal på restaurant med en eldre mann. Vi er ikke sammen eller noe, men vi skal møttes han er en slags «daddy» for meg. Han betaler. Om han kjøper drikke m alkohol i til meg, vil jeg bli skjekket for legitimasjon siden han betaler.? Han er rundt 50 år og jeg har ikke fylt 18 år enda, men jeg ser ut som om jeg er rundt 20 ish...
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Ja, du kan bli spurt om leg. Min datter på 25 blir nesten alltid spurt om leg når vi spiser sammen ute, selv om det er helt tydelig at hun er med moren sin. Anonymkode: 630c3...afa 8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 5 minutter siden, Martine16 skrev: Jeg skal på restaurant med en eldre mann. Vi er ikke sammen eller noe, men vi skal møttes han er en slags «daddy» for meg. Han betaler. Om han kjøper drikke m alkohol i til meg, vil jeg bli skjekket for legitimasjon siden han betaler.? Han er rundt 50 år og jeg har ikke fylt 18 år enda, men jeg ser ut som om jeg er rundt 20 ish... Du er 16 eller 17 år og har en "sugardaddy"? Du er klar over at slike menn som regel ikke spanderer for å være snille. De fleste forventer sex i bytte ved slike "avtaler". Anonymkode: a32c3...3d0 9
solmåneogstjerner Skrevet 21. juni 2019 #4 Skrevet 21. juni 2019 Ikke dra ut med ham. Ja du bør bli spurt om leg, har ikke noe å si om han betaler. Stedet er pliktig til å følge med på at ikke mindreårige drikker. 6
Tøytigern Skrevet 21. juni 2019 #5 Skrevet 21. juni 2019 For din egen skyld ville jeg anbefale deg å finne på noe annet enn å gå ut med en på 50 som spanderer alkohol på deg. 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #6 Skrevet 21. juni 2019 Ser fra tidligere innlegg at du sliter med psyken. Og lette etter jobb..... Denne mannen er ikke en god løsning for deg! Vær snill med deg selv og avlyst 😊 Anonymkode: b665b...9d1 1
Gjest O.G. Skrevet 21. juni 2019 #7 Skrevet 21. juni 2019 Skræver du for denne femti år gamle mannen?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #8 Skrevet 21. juni 2019 15 timer siden, Martine16 skrev: Jeg skal på restaurant med en eldre mann. Vi er ikke sammen eller noe, men vi skal møttes han er en slags «daddy» for meg. Han betaler. Om han kjøper drikke m alkohol i til meg, vil jeg bli skjekket for legitimasjon siden han betaler.? Han er rundt 50 år og jeg har ikke fylt 18 år enda, men jeg ser ut som om jeg er rundt 20 ish... IKKE gjør det.IKKE! Du er kun 16år!!! Ikke la han utnytte deg og kroppen din! Du vil angre senere! Ikke drikk.Du vet aldri hva han har i drikken.. Eller hvor mye du tåler.. IKKE gjør dette!!! Anonymkode: 7400f...28d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #9 Skrevet 21. juni 2019 Ja, du kan bli spurt, men du vil ikke bli straffet. Det er han som vil få problemer da han bestiller til en mindreårig. Resturantene dere er på kan få problemer om det er kontroll og de finner ut resturanten har servert deg uten å sjekke ID. Skal sies at det kan skje at foreldrene dine ringer om du blir tatt i å drikke Anonymkode: c2d5f...0d8 2
Gjest Nina1975 Skrevet 21. juni 2019 #10 Skrevet 21. juni 2019 Kjære deg, har lest igjennom de tidligere innleggene dine. Skjønner du trenger penger, men dette er ikke rette måten å skaffe de på. Du som allerede sliter psykisk; tror du virkelig at å skaffe seg en sugardaddy er det beste for deg? Tror du at dette vil gjøre deg godt? Du ordlegger deg godt, har selvinnsikt og du virker ut som om du egentlig har kontroll på ting. Du er for god for å bli behandlet som en gjenstand som kan kjøpes. Trenger du penger, må du søke dine foreldre om bidrag, de er pliktige til å hjelpe deg. Dette vil nav hjelpe deg med. Du vet at dette er en bedre måte å få penger på, enn å ende opp som en hore. Ønsker deg alt godt og håper ting ordner seg for deg❤️
solmåneogstjerner Skrevet 21. juni 2019 #11 Skrevet 21. juni 2019 (endret) Jeg har ikke lest noe fra deg tidligere. Men er det slik at du ikke bor hjemme hos foreldre og har pengeproblemer? Som den over her sier, da har du krav på at de forsørger deg. Enten ved en frivillig avtale eller gjennom nav. Om de ikke har penger så kan du få bidragsforskudd av nav. Det er mulig at du kan søke om å få barnetrygden rett til deg, dette er jeg ikke helt sikker på men spør nav. Om du går på skole kan du ha krav på stipend. I tillegg bør du forsøke å få jobb, eller jobbe mer om du allerede har en. Dette er mye bedre løsninger enn å henge med denne eklingen av en mann. Han er ikke normal eller snill med deg, fordi dette forholdet er bare skadelig for deg. Og det burde han ha skjønt. Ikke drikk alkohol med ham, ikke ta imot noe fra ham. Kutt kontakten fullstendig. Endret 21. juni 2019 av solmåneogstjerner 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå