Gå til innhold

Er du kåt på noen andre enn partneren? Hvordan føles det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du å håndtere det? 

Anonymkode: 27464...517

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kåthet kan komme og kåthet kan gå. Noen ganger trigges det av et mentalt bilde som bare popper opp, andre ganger av et par deilige pupper som prøver å rømme fra en litt for stor utringning. Det skulle vel være merkelig om man bare ble kåt når man lå naken i senga med kona...

Men jeg kobler ikke kåtheten med handling, men kan ta med den hjem til kvinnen jeg elsker og utfolde meg med henne.

Forskjellen på en normal person og en gærning er at gærningen gjør det den normale tenker.

Anonymkode: c264d...b92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir kåt på flere titalls kvinner, hver eneste dag.

Det er veldig lett for meg å håndtere, ja. Elsker min kone.

Anonymkode: ffc22...f70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er enkelt å håndtere med tanke på å ikke være utro, hvis det er det du mener. Er en lang, lang vei fra å være kåt på noen til å bedra kjæresten sin.

Men det er frustrerende. Én ting er å undertrykke trangen til å gjøre noe, det er som sagt enkelt. Langt verre er det når de eksistensielle tankene dukker opp, om at jeg bare skal ha sex med én person resten av livet. Da kan jeg bli litt apatisk til hele greia.

Anonymkode: bff2a...401

AnonymBruker
Skrevet

kåt hele tiden jeg - ikke noe problem så lenge det blir mellom meg og min fantasi...

Runker til nabokona i smug... (bak gardina) - runker til kjente på instagram - kan være fra min alder til 20 år minus ...dvs 25 år... er jo voksne damer -herlig å se dem smile på bilder -korte skjørt kanskje strømper... kjenner de godt - de vet ikke at jeg runker til dem -gjør det ofte...digg..... kona vet ikke..self - tror det er mange av oss... kall oss gjerne griser - men vi runker til bilder av din venninne ..... hehe

Anonymkode: 979ec...3ac

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kåt hele tiden jeg - ikke noe problem så lenge det blir mellom meg og min fantasi...

Runker til nabokona i smug... (bak gardina) - runker til kjente på instagram - kan være fra min alder til 20 år minus ...dvs 25 år... er jo voksne damer -herlig å se dem smile på bilder -korte skjørt kanskje strømper... kjenner de godt - de vet ikke at jeg runker til dem -gjør det ofte...digg..... kona vet ikke..self - tror det er mange av oss... kall oss gjerne griser - men vi runker til bilder av din venninne ..... hehe

Anonymkode: 979ec...3ac

Ikke min mann, snåle fyren. Erter ham med at han egentlig skulle ha vært religiøs, levd på 1500 tallet, og så kunne han hevde med bibelen i hånden at "man ikke skal spille sin sæd", og fått forståelse. 

Du verden så mange diskusjoner vi hadde om dette tidligere. Han kunne ikke forstå at jeg onanerer selv om jeg har ham, jeg kunne ikke forstå at han ikke runker. Nå har vi akseptert hverandres syn. 

Dette betyr imidlertid ikke at han ikke tenner på andre damer. Det gjør han, og det er helt ok, så lenge han lever fantasier ut med meg. :)

Anonymkode: 33889...0d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...