miss Skrevet 2. mai 2005 #1 Del Skrevet 2. mai 2005 Mange som har vært i Legoland med barna sine? Vi lurer på det i sommer,med tre gutter på 6 og 4 år, Hva synes dere som har vært der? Tar gjerne i mot tips. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. mai 2005 #2 Del Skrevet 2. mai 2005 Legoland er fantastisk for unger i alle aldre... :oops: Jeg koste meg gløgg ihjel, og det gjorde datteren min som nå er sju, også. Hun har vært der to ganger, og hadde det like gøy begge gangene (hun var fem og et halvt første gang hun var der). Her kan du jo se hva som finnes. Det er jo som i alle andre slike parker mye køståing, men det gikk helt greit for oss, ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 Vi var i legoland når barnet var 7 år, var helt topp både for voksne og barn. Vi reiste på pakketur første helga i september - da fikk vi strålende vær og ikke noe særlig kø ståing - en perfekr dag 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #4 Del Skrevet 2. mai 2005 Vi var på Legoland i fjor sommer - før høysessong (helga rett etter at skolen slutta) og slapp køståinga. Et eldorado for guttungen, han fylte 7 mens vi var der - og koste seg glugg ihjel. Vi bodde på Legoland sitt eget hotell - greit å ha gangavstand til parken, spesielt når vi hadde med oss ei lita tulle på 3 mnd. Men det er flere hoteller i nærheten, og jeg vil tro at f.eks Propell hotell er rimeligere. Men det bør du sjekke - søk i danske gule sider på Billund :-) Vi hadde en dag inne i parken - og for oss var det nok. På vei til Legoland stoppet vi i Randers regnskog park - vel verdt et besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 Hadde med en treåring til Legoland i fjor, og alle sammen digga det veldig. Jeg likte spesielt godt at der var kjempeflotte aktiviteter for alle aldre!!! Også var det så reint alle steder. I tillegg var det befriende fritt for boder som solgte lodd/skulle ha ekstra penger for at du skulle spille på lykkehjul/kaste på bokser o.s.v Og der var både mulighet til å kjøpe mat, og steder som var spesielt tillaga for at man skulle kunne spise niste. Kan også anbefale løveparken som ligger ikke så langt unna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 3. mai 2005 "Takker og bukker" Tror nok det blir ferie i Danmark på oss,høres kjempe flott ut!! Noen som vet hva inngangs pris er? Vi er to voksne og 3 Barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #7 Del Skrevet 3. mai 2005 http://www.lego.com/legoland/billund/Ticke...asp?locale=1030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*AM* Skrevet 3. mai 2005 #8 Del Skrevet 3. mai 2005 Vi var i Legoland i helgen, datteren min er tre. Det var kjempe stas for alle. Slapp køståing og hadde kjempe vær. Vi hadde sånn pakketur med Colorline det kostet 2600 for to netter på hotell, ferjen frem og tilbake med bil og inngang i Legoland. Anbefales på det sterkeste. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #9 Del Skrevet 3. mai 2005 Var det i midten av juli i fjor og det var rett og slett et mareritt, altfor mye folk. Unngår du høysesongen er det et kjempeflott sted for både små og store barn. nero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bølla Skrevet 3. mai 2005 #10 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ser du har fått mange positive svar. tenkte bare å skrive inn vår erfaring. Var der ifjor med 2 på 3 år. Ei jente og en gutt, samt jenter på 6 og 7 år. Gutten syns det var storartet med all denne legoen, jentene syns ikke det var så stas. De likte jo de andre attraksjonene der, men parken var stappfull og køene enorme. Dårlig utvalg av spisesteder, endte med pølse i hånda. Men derimot vil jeg anbefale Djurs Sommarland. Flott stort sted med masse for alle aldre, stort område, så du slapp å tråkke i beina på alle andre. Store grøntområder som vi med små barn kunne la de fly litt. Vel som du skjønner det er dit vi vil dra tilbake til. Ikke Legoland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå