Gå til innhold

Stemmer klisjeen om kokainbruk på vestkanten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller det bare en myte?

Anonymkode: a519b...0ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva da? At de bruker mer enn på østkanten? Ja, det vil jeg tru. Men østkanten bruker mye, de også. Det er mer utbredt enn folk flest ser ut til å tru. Du kjenner helt sikkert flere som gjør dette i skjul.

Anonymkode: 7682a...cc9

Skrevet

Det er nok mer utbredt blant de som har råd. Er vel ganske dyrt det tullet der. Prøvde en gang på nyttårsfest, og det ga meg ingenting. Bare danset og danset og var i godt humør. Har ikke fristet å prøve etter det, og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gadd. Skylder på litt mye alkoholinntak den gangen, og fikk skikkelig reprimande av venninnen min. Ble flau da ja, for jeg er liksom ikke typen til å prøve sånt! Men men. Jeg dummet meg ut. Det var i Bærum. Ikke for å påstå de er mer brukere av det enn andre, men tror god økonomi er en liten faktor her? 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, SoWhat? skrev:

Det er nok mer utbredt blant de som har råd. Er vel ganske dyrt det tullet der. Prøvde en gang på nyttårsfest, og det ga meg ingenting. Bare danset og danset og var i godt humør. Har ikke fristet å prøve etter det, og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gadd. Skylder på litt mye alkoholinntak den gangen, og fikk skikkelig reprimande av venninnen min. Ble flau da ja, for jeg er liksom ikke typen til å prøve sånt! Men men. Jeg dummet meg ut. Det var i Bærum. Ikke for å påstå de er mer brukere av det enn andre, men tror god økonomi er en liten faktor her? 

Er jo mulig den kokainen du prøvde også ikke var så bra...alt avhenger hvem som selger og hva kokainen er blandet ut med...

Anonymkode: 99ac1...994

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken vestkant?

Anonymkode: 427e0...7e8

AnonymBruker
Skrevet

Var på kurs med ambulansesjåfører en gang. De fleste overdoser var på vestkanten.

Anonymkode: 6e091...f11

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at dette er noe de kriminelle driver med? folk på vestkanten er så ordentlige??? 
Eller kanskje de ikke er?

Mistenker at en sjef jeg hadde en gang i tiden kunne brukt det? en veldig høy stilling i Oslo, altså, det var sjefen til min sjef, men det hendte seg hn kom til oss også. Gikk fort, vid åpne øyne! Altså, de øynene var så åpne at jeg lurte på hva det var 😛 Så alt.
Vedkommende blunket aldri liksom 😛 er noen bare slik, eller er det bruk av ting?

Anonymkode: 566f0...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...