Daniella Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 (endret) Jeg skjønner at det går an å lese seg til dette andre steder (og her inne), men hvis noen har lyst til å gi tips til en som aldri har vært prøver før, og som ikke har satt seg inn i alle typer strategier og teorier, så hadde det vært interessant å høre! Liksom, hvor begynner man? Har slutta med p-piller ihvertfall 😊 Kanskje det fins flere her inne som ikke har peiling på alle forkortelsene (SA, MA, IKM osv.) og som ikke vet opp-ned på en baby eller hva det vil si å bli mor. Endret 20. juni 2019 av Daniella
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Bare dropp pillene og ikke tenk på det! Da! Blir man gravid. Tenker du mye på det går det F*** IKKE!😭😭 Anonymkode: e72c5...605 1
Gjest frankie1985 Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 Jeg var sammen ei i noen år og plutselig en dag kom hun for å ha samleie, men det rare var at det var ikke for å lage barn, nei bare lureri vettu
Apekatten Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Man må ha sex for å lage en baby Prøv å ikke stress og tenke for mye, ha sex og kos deg, og se hva som skjer til å begynne med. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Drikke grapefruktjuice hver dag fra mens til eggløsning 😂 Anonymkode: a35dd...fd1
Marisana Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 Jevnlig sex gjennom hele syklusen er den sikreste måten. Da treffer man som regel eggløsning. Ha sex hver andre til hver tredje dag hele syklusen, kos dere og ha det gøy veldig mange bruker eggløsningstester, men jeg ville ha slappet av og ikke stresset med det sånn i starten. Går det en stund uten at du blir gravid, ville jeg begynt med det - men ikke for å time sex, men rett og slett for å bli kjent med kroppen og for å være sikker på at jeg faktisk har eggløsning. Du kan selvfølgelig også ty til diverse kjerringråd; slimløsende hostesaft, grapefruktjuice etc., disse gjør ingen skade, så det er bare å kjøre på. Unngå bruk av Ibux og andre NSAIDS-produkter (som voltaren, naproxen etc), og ta folat. SA=spontanabort MA=missed abortion - dvs at utviklingen stopper opp, men at kroppen din ikke fanger det opp. Du fortsetter da å være gravid, selv om fosteret er dødt. IKM=ikke kommende mens - dvs den dagen din mens vanligvis skal starte. Passerer du denne datoen uten at den har kommet, er du forsinket. DPO=days past ovulation Du trenger ikke å vite «opp og ned på en baby», for det aller, aller meste kommer veldig naturlig både under svangerskapet og når baby er født. Det lille du fortsatt er usikker på, kan du enkelt lese deg opp på Kos dere, og lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #7 Skrevet 20. juni 2019 Begynn med folat så fort som mulig!😊 Anonymkode: 66a2a...add 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #8 Skrevet 20. juni 2019 Ta folat og ha sex hver 2-3 dag. Anonymkode: 468e0...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå