Gå til innhold

Penis-skrekk...?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i over 1 år, vi har det kjempebra sammen og alt er vel, det eneste jeg har reagerte noe på er sexlivet som ikke har vært helt på topp. Det har virket på meg som hun rett og slett ikke liker sex, og hun har sagt at selve penetreringen ikke gir henne noe særlig nytelse. Har funnet dette noe merkelig, men ikke tenkt så alt for mye på det da hun sa det alltid har vært slik. Hun elsker oralsex og vi har som regel samleie etter dette.

I går skjedde det noe merkelig, jeg satt naken oppå henne, ganske nærme ansiktet, da fikk hun helt angst og så seriøst redd ut da penisen min var ganske nærme ansiktet hennes, jeg trodde hun tulla og tok den nærmere, da merka jeg hun faktisk var seriøst redd for den. Spurte henne om det og hun sa hun ikke likte peniser og var litt redd for dem.

Begynner å tro at dette kanskje kan ha sammenheng med hvorfor hun ikke liker sex så mye, hun sa også at når hun er kåt er hun ikke kåt på å få noe inn i seg, bare på å få en klitoris-orgasme, og at hun kunne klart seg helt fint uten penetrering, hun er heller ikke så glad i å suge meg.

Er dette en fobi/sykdom? Eller? heh.. syns dette virker veldig merkelig og vil gjerne at hun skal komme over det.

Noen som kjenner til dette begrepet/problemet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke hun er så fryktelig unormal, jeg.

Mange, mange, mange jenter som ikke får orgasme av penetrering og som derfor foretrekker oralsex. All kreditt til kjæresten din som i hvertfall innrømmer dette!!

At hun ikke liker peniser er heller ikke spes. unormalt. Jeg mener, helt seriøs, de er noen underlige kroppsdeler. Snurpete og stusselige hudfolder i det ene øyeblikket for deretter å forvandle seg til noen glinsende, dunkende påler. Fascinerende, ja, men også litt skremmende.

Sikker på at det finnes et eget begrep for penis angst under "fobier" hvis du søker på nettet. Men som med alle fobier, dette er noe det går an å "kurere".

Foreløpig synes jeg du skal respektere hennes følelser og støtte henne så best du kan.

Gjest Anonymous
Skrevet

joda, er enig i det du sier, men det jeg på en måte var ute etter her som jeg og faktisk hun tror, er at hun ikke nyter penetrering pga. denne penis-skrekken, det er sikkert normalt å syns den er skummel og rar osv.. men de fleste nyter den jo likevel.

Jeg vil påstå det er noe unormalt å IKKE nyte sex. Mulig jeg bare har vært veldig heldig tidligere, men...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg tror du og dama må ta dere en skikkelig alvorsprat, jeg! Dere har vært samboere, sammen i ett år, og nå fant du ut at hun er redd for peniser!?!? Ikke bra! Dere må prate sammen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror du og dama må ta dere en skikkelig alvorsprat' date=' jeg! Dere har vært samboere, sammen i ett år, og nå fant du ut at hun er redd for peniser!?!? Ikke bra! Dere må prate sammen.[/quote']

Virket nesten som det var først nå det gikk skikkelig opp for henne også. Hun har jo sugd meg mye tidligere og vi har hatt mye sex, så jeg ante jo egentlig fred og ingen fare. Har visst at hun ikke syns sex er så OOOHHHAAAAHH lenge, men at grunnen til dette er penis-skrekk visste jeg ikke, eller, jeg vet jo ikke, men det jeg tror nå. Hun sugde meg mye i begynnelsen, men så dabbet det VELDIG av etter et par mnd, syns det var noe merkelig at hun absolutt ikke ville lenger, men..

Skrevet
joda, er enig i det du sier, men det jeg på en måte var ute etter her som jeg og faktisk hun tror, er at hun ikke nyter penetrering pga. denne penis-skrekken, det er sikkert normalt å syns den er skummel og rar osv.. men de fleste nyter den jo likevel.

Jeg vil påstå det er noe unormalt å IKKE nyte sex. Mulig jeg bare har vært veldig heldig tidligere, men...

Sex er jo så mye mer enn bare penetrering da. Tror de fleste ville rangere oralsex framfor penetrering selv uten penisskrekk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sex er jo så mye mer enn bare penetrering da. Tror de fleste ville rangere oralsex framfor penetrering selv uten penisskrekk.

Det vet jeg, men her snakker vi nærmest 0 interesse for penetrering og svært liten nytelse av det. Syns erfaringsmessig det virker spesielt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm...du må ha møtt på exen min :ler:

Hun "skiftet" også plutselig mening en dag, og syntes penisen min var ekkel, stygg, og ville ikke lenger ha noe med den å gjøre lenger...etter ca 2 år sammen..

Jaja..mye merkelig og uforklarlig...

Dere bør nok SNAKKE ordentelig sammen..jeg leser mellom linjene at det kanskje kan være andre gunner til at hun gjør som hun gjør enn penisen dir direkte.

Damer er merkelige vesener som aldri helt kan forstås...det kan egentlig være ALL VERDENS grunner som ligger helt i grunn for reaksjonen hennes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...