Gå til innhold

Hjelp! Skal på BDSM-klubb...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...Og gruer meg litt! Har bestemt meg for å hoppe i det og ta kinket mitt på alvor. Er 27 år og singel, og føler jeg må få utforsket dette litt. Men det er ganske skummelt og... Har noen vært på introcafé på Nonna hos Oslo BDSM-klubb her? Hvordan var det? Hvordan var folkene der? Og BDSM-miljøet geberelt? Selv er jeg ganske så vanlig (tror jeg), student og folk ser nok på meg som ganske "straight". Kun en psykolog vet at jeg tenner på BDSM. Er "submissive", men har aldri levd det ut. Håper vel til syvende og sist å finne en mann jeg kan dele dette med i et fast forhold, men man lever bare en gang og jeg har lyst til å se hvordan det er på en slik klubb (uten å nødvendigvis involvere meg i noe "lek" selv, i alle fall ikke med det første). Noen som har erfaringer? Hilsen skremt men nysgjerrig 

Anonymkode: 1da70...d96

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vært der. Det er veldig mye mindre dramatisk enn det man forestiller seg. Dette er helt normale folk :)  Du vil møte folk som du liker og folk du ikke skjønner deg helt på, på akkurat samme måte som når du er på foreldremøte i en ny klasse. Ingen vil tvinge deg til noe du ikke vil, og skulle du mot formodning føle deg ukomfortabel så sier du fra. Det vil antageligvis være ett av de stedene folk vil være aller mest opptatt av at du ikke opplever noe du ikke vil  det som derimot kan skje er at du vil se andre utfolde seg- men min erfaring er at alt er veldig snilt  

Jeg husker at jeg selv opplevde det å dra dit som veldig voldsomt eller dramatisk om du vil. Det var fordi jeg hadde tenkt så mye på det og det føltes som en stor endring tror jeg. Jeg kan forsikre deg om at det er veldig mye mindre greier enn man skulle tro. :) 

Anonymkode: ea1bc...ccb

Skrevet

Det er klart de er forskjellige som folk flest, men mitt inntrykk er at de er mye bedre til å leke med grenser men samtidig respektere de. En del av kritikken mot "fifty shades of gray" var nettopp at det det gav dårlig inntrykk med siden av BDSM med å ivareta og kommunisere. Han var "tankeleser" og faktisk brøt hennes uttalte grenser.
Det blir gjerne god klem og åpen prat med sunkne skuldre etter at rollespillet er ferdig. Lykke til og kos deg. Håper du får en god dominant medspiller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Koooos deg👏🏻

Anonymkode: 63caf...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...