AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Prøver på baby nr 2 her. (31 år) Syklus : 28-31 dager, IKM nå til lørdag/søndag. Ganske så sikker på vi «traff greit» denne perioden da vi har hatt sex annenhver dag gjennom den fruktbare perioden. Den siste uken har jeg hatt PMS smerter som jeg ALDRI har hatt tidligere. (Aldri vært plaget, heldigvis, helt til nå?) Murringer i en uke, føler meg oppblåst, trøtt og tappet for energi. I tillegg vondt i korsryggen og øm rundt over skambeinet. Ganske annerledes enn når jeg ble gravid sist, men alle svangerskap kan jo være forskjellig.. Er bare dette jeg har å sammenligne med, så prøver å høste litt erfaringer.. Poenget mitt er, jeg tok en tidlig test på morningen i dag som ga en svak svak positiv antydning. MEN når jeg var på jobb begynte jeg å blø litt. Tynt, rosa -ikke «vanlig mensenrødt» Kom ganske brått på, så gikk rett gjennom trusa, skikkelig flytende og ikke som jeg er vant med. (Beklager detaljer) Noen som har vært med på lignende og vært gravid? Kan dette være en kjemisk? Anonymkode: 53d11...95b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Jeg har hatt litt blødning rundt IKM i begge mine svangerskap, akkurat da jeg jeg ventet mensen første gangen, og litt før andre gangen. Jeg har også hatt noen kjemiske graviditeter, og da har jeg fått positiv test på IKM, og så en kraftig blødning noen dager senere. Det kan være både hormonkrøll og kjemisk, men det kan være et tegn på graviditet også Anonymkode: 83a4f...c6a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt litt blødning rundt IKM i begge mine svangerskap, akkurat da jeg jeg ventet mensen første gangen, og litt før andre gangen. Jeg har også hatt noen kjemiske graviditeter, og da har jeg fått positiv test på IKM, og så en kraftig blødning noen dager senere. Det kan være både hormonkrøll og kjemisk, men det kan være et tegn på graviditet også Anonymkode: 83a4f...c6a Tviler på jeg er gravid nå, og går greit det.. Hadde blitt sjokkert om det skulle klaffet «første forsøk» med blødning i tillegg. Heller mer mot hormonkrøll selvom jeg leser i ulike forum (eldre tråder, men dog) at noen har vært gravide til tross for blødninger rundt IKM.. Får ta en ny test i morgen tidlig og se om streken er der/har blitt tydeligere 😊 Men takk for svar 😊 Anonymkode: 53d11...95b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #4 Skrevet 21. juni 2019 Jeg blødde litt to dager før ikm. Er 25 uker på vei nå😊 har også opplevd kjemisk, og blødning rett før ikm når det har endt med å være MA. Mye rart kroppen finner på. Anonymkode: 2974f...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå