Gjest Bertine Skrevet 2. mai 2005 #21 Skrevet 2. mai 2005 Yaiks!!! Britney!!! :o :o "Du er Britney Spears! Hardtarbeidende, utfordrende, gudfryktig og mange gutters drøm. Noen vil også si vulgær og dobbeltmoralsk. Men det er de som ikke liker deg!" uff da...
solisol Skrevet 2. mai 2005 #22 Skrevet 2. mai 2005 Du er Madonna! Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre
Gjest uri Skrevet 2. mai 2005 #23 Skrevet 2. mai 2005 Du er Courtney Love! Sjokkerende og alternativ. Opprørsk, men likevel med et ønske om å bli godtatt av de etablerte. Ofte vulgær på grensen til det latterlige, men tar deg alltid sammen når det trengs
Gjest lillelou Skrevet 3. mai 2005 #26 Skrevet 3. mai 2005 Björk. Og det passet meg egentlig ganske så bra :-) .
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #27 Skrevet 3. mai 2005 Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet. Hmm..Jeg tror ikke på Gud, men ellers kunne det kanskje passet meg...?
Gjest Seleena Skrevet 3. mai 2005 #28 Skrevet 3. mai 2005 Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide! Haha
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. mai 2005 #29 Skrevet 3. mai 2005 Haha, Donnie kommer til å hate meg. Jeg er Bono!
Gjest Emera Skrevet 3. mai 2005 #30 Skrevet 3. mai 2005 Du er Madonna! Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2005 #31 Skrevet 3. mai 2005 Du er Björk! Nyskapende, sær og avantgardistisk. Gjennomført i alt fra musikk, opptreden, klesdrakt og oppførsel. Du kan være hissig og uberegnelig, men det kjennetegner vel det kunstneriske lynnet? Hmmmm vet ikke helt om jeg kjente meg igjen i denne....
Gjest Gjesten Skrevet 3. mai 2005 #32 Skrevet 3. mai 2005 Du er Björk! Nyskapende, sær og avantgardistisk. Gjennomført i alt fra musikk, opptreden, klesdrakt og oppførsel. Du kan være hissig og uberegnelig, men det kjennetegner vel det kunstneriske lynnet?
Gjest SumoBryter Skrevet 4. mai 2005 #33 Skrevet 4. mai 2005 Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet. Me too
Samantha Skrevet 4. mai 2005 #34 Skrevet 4. mai 2005 Du er Courtney Love! Sjokkerende og alternativ. Opprørsk, men likevel med et ønske om å bli godtatt av de etablerte. Ofte vulgær på grensen til det latterlige, men tar deg alltid sammen når det trengs. Grmf. Ikkje heilt fornøgd med det resultatet
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #35 Skrevet 4. mai 2005 u er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet. Ehm, javel
carina81 Skrevet 4. mai 2005 #36 Skrevet 4. mai 2005 Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #37 Skrevet 4. mai 2005 Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå