Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på jobbintervju imorgen hvor de skal ta helsesjekk på meg. Jeg er litt nervøs for å ta sprøyter og generelt i nærheten av helsepersonell. Har noen vært gjennom en helsesjekk?

Anonymkode: 71514...ee9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvilken jobb du skal til intervju for. I min jobb sjekker de høyde, vekt, hørsel og syn. De spør om hvilke sykdommer du har, alkohol/rusbruk. Og man må ta tisseprøve.

Anonymkode: 9fc4a...269

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og man må ta tisseprøve.

Og du jobber sikkert i barnehage, siden du bruker babyspråk?

Anonymkode: aae3a...d35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du jobber sikkert i barnehage, siden du bruker babyspråk?

Anonymkode: aae3a...d35

Hvor kan jeg søke jobb for å bli sarkastisk og frekk? Regner med du er kjent med det?

• Liker 11
Skrevet

Kommer helt an på hva slags jobb du har søkt. I min jobb må vi ta syns- og hørseltest jevnlig, samt urin- og blodprøve. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta en helsesjekk for å bli konduktør. Er det noen som vet hva det går ut på?

Anonymkode: b2eb2...b61

Skrevet
På 20.6.2019 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på jobbintervju imorgen hvor de skal ta helsesjekk på meg. Jeg er litt nervøs for å ta sprøyter og generelt i nærheten av helsepersonell. Har noen vært gjennom en helsesjekk?

Anonymkode: 71514...ee9

Kommer helt an på hva slags jobb og hvilke sikkerhetskrav og fysiske krav som stilles der. Jeg bla tar sjekk av offshorepersonell, flygere og dykkere. Det er ganske omfattende.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske sikkert førstegangsundersøkelse iht. Forskrift om helsekrav for operativt personell på jernbane og signaler på toghttps://lovdata.no/forskrift/2019-06-12-721/§2-3

Da skal det tas en blodprøve av deg. Undersøkelsen skal utføres av en lege. Ikke farlig :)

Anonymkode: d3414...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...