Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dattera mi på 14 og venninna har veldig lyst til å dra på VG lista imorgen. Jeg vil selvfølgelig at jeg eller moren til venninna skal være med å passe på, fordi det er jo tross alt ikke SÅ gamle heller. De vil selvfølgelig dra uten foreldre, men jeg er litt skeptisk. 

Hva synes dere? Burde jeg tillate at de drar alene, og hvis ja hvorfor? 

Hilsen en overbeskyttende mor!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde latt de dra alene. Fordi de er store nok til det. Hadde dog hentet de når det var slutt.

Anonymkode: 1147b...d5c

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde VG-lista var en liste med de mest populære sangene eller albumene? Ikke et fysisk sted?

Anonymkode: e3b6d...4c4

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trodde VG-lista var en liste med de mest populære sangene eller albumene? Ikke et fysisk sted?

Anonymkode: e3b6d...4c4

De holder VG-lista-konsert hver sommer på Rådhusplassen ved Aker Brygge. 

Anonymkode: e7039...705

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skal også dit med tenåringer. Vurderer å trekke meg litt unna men ha øyekontakt 

Anonymkode: 77796...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke mørkt så la dem dra alene, bare be datteren din holde deg jevnlig oppdatert at hun skriver at alt er ok så er du trygg. 

Anonymkode: 5bf79...a86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars «barn» de er jo snart voksne mennesker. De må du kunne ferdes på et rusfritt arrangement, som er tilpasset deres alder som målgruppe uten livvakter!

Anonymkode: b4613...481

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke latt de dra alene. Det er et åpent arrangement som tiltrekker seg gjenger med unge menn som er der av helt andre grunner enn musikken.

Anonymkode: 30fec...c03

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der alltid alene, ofte uten venner også. Fra jeg var 12-13 år

Anonymkode: 65fa8...279

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var alene på Backstreet Boys konsert som 14 åring...

Anonymkode: 175b8...e31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er 14, kjære vene. La de dra.

Anonymkode: fe10d...a81

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Forde de snart skal greie seg selv i verden. Hent de om du er skeptisk. Grunnen til at de skal dra alene kan jo være  pga de skal treffe noen gutter, feks, rett alder iaf. Jeg var 15 når jeg flyttet på hybel i en storby, skulle mamma flytta inn med meg kanskje?9

Anonymkode: fe10d...a81

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva trur du andre 14 åringer som bor i Oslo gjør? Blir fulgt rundt av foreldrene sine til alle døgnets tider 😅

Anonymkode: c8c04...024

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem We Are STHLM.

Anonymkode: b9273...519

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var alene på Backstreet Boys konsert som 14 åring...

Kondolerer...

Anonymkode: e5d63...0af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer...

😅🙈

Anonymkode: 379a7...e2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

14-åringer ferdes vel alene rundt i byen ellers, går til skolen alene, handler alene osv? Er det snakk om at de skal reise til byen langveisfra forstår jeg bekymringen bedre. 

Anonymkode: 88b7a...fdf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer...

Takk...🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du redd for? Det er fire utganger, tusenvis av folk og hundrevis av sikkerhetsvakter, i tillegg til klein og edru listemusikk stemning. 

La de dra alene, og hent når det er slutt. Send melding før konsertstart, midt i konserten og når det er slutt. 

Anonymkode: 0e6e7...b54

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde ikke latt de dra alene. Det er et åpent arrangement som tiltrekker seg gjenger med unge menn som er der av helt andre grunner enn musikken.

Er vel en del år siden disse innvandrergjengene som overfalt jenter rådde i Oslo. Og 14 år var vel for ungt for dem. Det er gutter som har desidert størst nominell risiko for å bli utsatt for vold, men selv der er det i det store bildet marginalt at noe forekommer.

TS, etter all sannsynlighet så kommer ingenting galt til å skje. Annet enn at de kommer til å like dårlig musikk.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...