Gå til innhold

Annonse i avisa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt førebelse utkast:

"Me giftar oss!

Linn3c og DaMitT går inn i den heilage ektestand.

Viglsa blir 21. mai 2005 klokka 1300 i **' kyrkje

Bryllausfesten vert halden i ***."

Kva skal de andre ha/kva hadde de?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Høres bra ut det ;)

Hvor mye koster annonsen?

Skrevet

I dei fleste aviser er slike annonser gratis. Fordi det ei "kunngjering" og ikkje ei annonse.

Kunngjøringen kan inneholde brudeparets fulle navn før giftermålet, sted/tid for giftermål og hvor dagen feires. Her skal det ikke stå personlig hilsen eller bilde. Da blir det en annonse under Hurra for deg.

Kunngjøring om giftermål er gratis.

Skrevet

Hvor lenge før bryllupet annonserer dere da?

Gjest gjesta
Skrevet
I dei fleste aviser er slike annonser gratis. Fordi det ei "kunngjering" og ikkje ei annonse.

:danse: WOW! Så det er NOE som er gratis i denne verden!? :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet ikke hva det kommer til å stå jeg, mamma skal ordne det! :wink: Blir sikkert en standard-kunngjøring vil jeg tro.

Gjest gjest1
Skrevet
Vårt førebelse utkast:

"Me giftar oss!

Linn3c og DaMitT går inn i den heilage ektestand.

Viglsa blir 21. mai 2005 klokka 1300 i **' kyrkje

Bryllausfesten vert halden i ***."

Kva skal de andre ha/kva hadde de?

Så flott!!!

Vi skal berre ha

"Vi giftar oss!

veslo og veslomannen giftar seg i **** kyrkje, 24. juni 2006 klokka 15.00"

Trur eg då.. Veit ikkje om vi kjem til å ha noko om kor festen skal haldast enno... Vi får sjå..

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hmmm... regner med at det ikke er gratis i Aftenposten?

Be mamma rykke inn i ØB, kanskje...? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor lenge før dagen sender dere inn annonsen, og når vil dere ha den trykket???

Gjest gjest1
Skrevet

Heidi og heidi-mannen gifter seg lørdag 4/6 kl 1500 i xx-krike. Adresse for dagen: xx.

Tror vi rykker den inn samme uken på tirsdag i lokalavisen hvor jeg er fra og kanskje torsdag i lokalavisen hvor vi bor nå.

Skrevet

Smilepia: Trur eg sender inn allereie no, og så ber eg om at dei set kunngjeringa inn rundt ei veke før eller noko slikt. Laurdagsavisene her i byen reknar eg med, og det som kjem nærast i lokalavisene. Må sjekka litt om det er gratis i andre aviser enn BA.

Dark Angel: Ja, er det ikkje fantastisk?!

Kverula: Heldig du er då!

veslo: Det var ein fin tekst! :) Eg byrjar å lure litt på det der med "inn i ektestand" om det kan vera med, eller om det vert "betale-annonse" då...? Og det med festen tok eg med av praktiske grunnar. Då veit dei lokale kvar dei skal gå for å skotra, pluss at folk som ikkje er bedne, men som likevel har lyst å gje oss ei gåve, kvar dei kan levera ho. ;)

Betty Boop: Har du sjekka nettsidene til Aftenposten? For det er jo trass alt ei offentleg melding ein kjem med når ein melder ifrå at ei giftar seg... ;)

Post it: Som eg skreiv til Smilepia, kjem eg til å senda kunngjeringa inn no. Altså i dag, og melda i frå om når eg har lyst at dei skal trykkja ho.

Heidi76: Høyres fornuftig ut!

Gjest gjest1
Skrevet

veslo: Det var ein fin tekst! :) Eg byrjar å lure litt på det der med "inn i ektestand" om det kan vera med, eller om det vert "betale-annonse" då...? Og det med festen tok eg med av praktiske grunnar. Då veit dei lokale kvar dei skal gå for å skotra, pluss at folk som ikkje er bedne, men som likevel har lyst å gje oss ei gåve, kvar dei kan levera ho. ;)

Vi har ikkje så lyst på ubedne gjester vi, skjønnar du, derfor trur eg vi droppar å skrive kor festen skal vere... ;)

Skrevet

Vi har ikkje så lyst på ubedne gjester vi, skjønnar du, derfor trur eg vi droppar å skrive kor festen skal vere... ;)

Kommer det fremmede folk dersom man skriver hvor festen skal være? :o Det har jeg ikke tenkt på.

Gjest gjest1
Skrevet

Kommer det fremmede folk dersom man skriver hvor festen skal være? :o Det har jeg ikke tenkt på.

Nokre stader, som på heimplassen min, er det vanleg at bekjente kjem og "skotrar".

Gjest Gjesta
Skrevet

Siden vi gifter oss rett etter pinse og 17.mai, så kommer annonsen til å stå ei uke før bryllupet for vår del. Ville nok hatt den inn på mandag eller tirsdag i samme uke om det hadde vært mulig.

K

Gjest Melk
Skrevet

Nokre stader, som på heimplassen min, er det vanleg at bekjente kjem og "skotrar".

Hva er å skotra?

Skrevet

Hmmm... regner med at det ikke er gratis i Aftenposten?

Be mamma rykke inn i ØB, kanskje...? :klø:

Mange har det gratis, men i Aftenposten lurer jeg på om ikke det koster 25,-, bare symbolsk. Det var i allefall det vi betalte da vi kunngjorde forlovelsen! :wink:(...selv om det jo er 4 år siden nå! :oops: )

Skrevet

Hva er å skotra?

Det lurer jeg også på...?

Gjest gjest1
Skrevet

Det lurer jeg også på...?

Venner og kjente (og gjerne også andre fest-glade) kler seg ut og "tiggar" alkohol i bryllupet. Det er ymse prakis rundt om i landet, nokre stader går dei etter ei stund, andre stader blir dei verande på heile festen. Mange syns det er ålreit, andre likar det ikkje. Vi er av sist-nevnte oppfatning.

Skrevet

Venner og kjente (og gjerne også andre fest-glade) kler seg ut og "tiggar" alkohol i bryllupet. Det er ymse prakis rundt om i landet, nokre stader går dei etter ei stund, andre stader blir dei verande på heile festen. Mange syns det er ålreit, andre likar det ikkje. Vi er av sist-nevnte oppfatning.

Skjønner godt at du ikke liker dette. Jeg synes det er frekt. Dette har jeg aldri hørt om før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...