AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Sitter å tenker litt.. .for de som er ute et ONS - hvem "jakter" du på? Jeg tenker at folk i forhold er det beste. Mest sansynlig at det ikke blir noe mer mas i etterkant. Merker ofte at damer i forhold, ofte søker spenningen og er med for fullt.. Tror det er mange menn der ute som blir lurt av damer med gode teaterkunster.. Jenter på jenteturer, møter, seminarer.. hva vet dere om de har hatt seg en kjapp en på et naborom før de legger seg ? Jeg tror det er mye mer av det enn det blir gitt uttrykk for, mens menn ofte blir hengt ut som griser, utro, svikere osv osv.. men er nok en del som små titte seg litt i speilet. For oss menn er det jo litt digg også da... blir som i dyreverden - man markerer seg... Noen dyr skvetter litt i sine revir... vi kanskje legger igjen en hilsen på ei gift ei på rompa hennes, brystene/magen eller kanskje hun til og med svelger deg.... herlig... mon tro om det alltid er god samvittighet når de kommer på eget rom.... Anonymkode: 7d4ca...2fd 1
artigmedsex Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Over 25 år siden jeg var ute etter ONS, men da handlet det om erobringsaspektet. Nå er det uaktuelt. Jeg søker jenter for regelmessig sex. Sexen blir så mye bedre når det er følelser involvert og et samspill, prat om hva man har lyst på, og ting man vil holde på med. ONS blir ofte misjonær under alkoholpåvirkning, og det er ekstremt kjedelig. 3
MortenMinstelønn Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter å tenker litt.. .for de som er ute et ONS - hvem "jakter" du på? Er ikke ute etter det. ONS må være den minst sexy forkortelsen vi har og dreper min interesse allerede i starten. 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Sex, ONS er ofte spontant. 2 som blir kåte på hverandre, noen du kanskje har sett på lenge. Så får du sjangsen. På forrige jobben min kikket jeg mye på en kvinne som var 52år, på et seminar så hadde vi sex på hotelrommet. Kjappt og deilig. Anonymkode: 5354d...62f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Jeg har aldri gått inn for å skaffe meg et one night stand. Det er noe som har skjedd spontant og da har det vært på grunn av en blanding av mitt eget fandenivoldske humør og intens kjemi mellom meg og han. At det er køer med jenter i forhold som vil ha one night stands med deg er sikkert en god tanke å runke til, men nei.... Anonymkode: cccb3...8ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå