Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er nå i uke 14 og sliter voldsomt med en forferdelig ekkel smak i munnen. Den sitter under tungen helt bak i munnen og kan forklares som en blanding av sur, søt og bitter smak. Helt forferdelig. All mat smaker grusomt pga. dette også og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre lengre. Ingenting funker!

Hilsen fortvilet førstegangsgravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også en periode der jeg slet med det, mat smakte helt jævli og enkelte ting, inkl samboer luktet fælt også 😅 varte egentlig ganske lenge men gikk over igjen. Fant ut at biffkjøtt og fisk var ok å spise. Ellers gikk det mye i brødskiver den perioden. 

AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ingen råd til deg, men ville bare si at jeg hadde det samme en periode sist jeg var gravid. Husker ikke helt når, men var nok rundt 4-5 mnd. Ekkelt, men det gikk over, det også. Tror ikke det varte veldig lenge. 

Anonymkode: e2d12...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det siden jeg ble gravid. Uke 38 nå og like jævlig fortsatt. Kastet opp i første månedene. Prøvde å Google, ingen ting hjalp. Så det eneste jeg kan dessverre si, er å holde ut🙈

Anonymkode: 8ad6e...ca8

Skrevet

Sliter også med vondt smak i munnen, på meg er det som om jeg akkurat har drukket et glass melk, den smaken😝 jeg tyr til tyggis de gangene det blir for ille

Skrevet

Uff, håper det går over av seg selv, ser med skrekk og gru på resten av svankerskapet hvis det skal fortsette sånn:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...