AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Hvorfor blir folk så hissige av at man koser seg der de bor? Skal de bare ha det for seg selv og ikke dele? Skjønner ikke hvorfor de blir sinte. Skal man ikke liksom være tolerant og fordomsfri? Hvorfor blir de ikke glad av at noen setter pris på det de har laget? Tenke litt positivt ... ikke jage andre vekk. Hehe? Kan noen forklare meg hvorfor dette er et tilfelle (som aldri skulle oppstått hvis det var toleranse inni bildet). Og så har jeg et spørsmål til. hvorfor får ikke disse menneskene vekk tiggerne fra gatene? Siden disse menneskene er hevet over lov og orden og kan tilsynelatende bare vimse og vamse med fingrene og hendene for å få det vekk. De har jo indirekte sagt at de er magiske. ikke rart det er unicorn-trend. Dvs masse dritt med unicorns på, eller enhjørninger, om du vil. Når alle blir like blir alle desperate etter å være originale, men så er problemet at folk flest er original på samme måte. (Fordi de er begrensa) mektig lei av mennesker som skal finne på hjulet på nytt igjen. For det eksisterer allerede. har du aldri sett en bil før ... (de fleste har sett det men de skjønner ikke mekanismene bak hjulet, alt de ser er hjul). dvs, overfladiskhet. Og jeg som trodde samfunnet skulle bli mer ekte, også har det bare blitt superfalskt. Hvem bryr seg om transer. Det er ikke fremskritt, men tilbakeskritt. Eller kanskje det ikke føles falskt for dem. Toppen av luksus. Jeg er kvinne og gidder ikke å være noe annet, er lei av å være en mann som må ta imot følelsene til andre mennesker. fun fact: de fleste har utrolige kjedelige problemstillinger og følelser. Også klager de etterpå over at GoT var kjedelig. Hvordan orker de fleste seg selv? Hvordan orker de å stå opp om morgningen når de bare er... ingenting? En grå masse. En kopi, en hermegås. Ikke rart Munch er så aktuell i dag. Anonymkode: dce15...533
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Synes faktisk ingen skal komme i min hage å kose seg uinbydt. Min eiendom der jeg kun vil ha de jeg inviterer, da det er eneste sted i verden mine kjøreregler faktisk gjelder. Resten av tankene dine er rimelig mainstream Anonymkode: cc907...917
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk ingen skal komme i min hage å kose seg uinbydt. Min eiendom der jeg kun vil ha de jeg inviterer, da det er eneste sted i verden mine kjøreregler faktisk gjelder. Resten av tankene dine er rimelig mainstream Anonymkode: cc907...917 Men da forteller de deg indirekte at de koser seg der. Det er en kompliment du burde få orgasme av, slik welcome refugeesene oppfører seg. Helst takke dem for at de valgte akkurat DEG! Du er så spesiell at de vil være nær deg. Vil du nekte dem det? Det er jo ondskapsfullt. Hvordan kan du være så ond? 😞 Anonymkode: dce15...533
MortenMinstelønn Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 TS, hva har vi tidligere blitt enige om når det gjelder dagsfylla? Sett på kaffen nå. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da forteller de deg indirekte at de koser seg der. Det er en kompliment du burde få orgasme av, slik welcome refugeesene oppfører seg. Helst takke dem for at de valgte akkurat DEG! Du er så spesiell at de vil være nær deg. Vil du nekte dem det? Det er jo ondskapsfullt. Hvordan kan du være så ond? 😞 Anonymkode: dce15...533 Kanskje sommerskole er tingen? Får du brynet deg litt om sommeren også? Anonymkode: cc907...917
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk ingen skal komme i min hage å kose seg uinbydt. Min eiendom der jeg kun vil ha de jeg inviterer, da det er eneste sted i verden mine kjøreregler faktisk gjelder. Resten av tankene dine er rimelig mainstream Anonymkode: cc907...917 Du får gjøre som Trump, da. Bygge murer og diverse for å unngå flyktninger i hagen din. Jeg ser på meg selv som en flyktning i og med at jeg har stolt på et samfunn som ikke har noe substans. Det eneste jeg forventet var substans. Ikke mennesker som tror de er vitenskapen selv og så plukker de seg i nesa etterpå. Anonymkode: dce15...533
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #7 Skrevet 20. juni 2019 5 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: TS, hva har vi tidligere blitt enige om når det gjelder dagsfylla? Sett på kaffen nå. Du får komme med dokumentet jeg har skrevet under på da. 🙂 For dette visste jeg ikke noe om. Sukk. Anonymkode: dce15...533
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #8 Skrevet 20. juni 2019 Kan dere ikke bare innrømme at dere er noen store hyklere? Sannheten er best. Anonymkode: dce15...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå