Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan endelig nå se frem imot at den idiotiske fastrenteavtalen jeg greidde å inngå med Satans Lånekasse blir opphevet etter månedens innbetaling. Jeg har slitt med 7,6 prosent rente de siste årene. VEEELDIG gøy. Jeg er nå spent på hva mitt nye terminbeløp blir. Hvordan regner jeg dette ut? Har prøvd å sjekke på nettsidene til Lånekassen men der står det ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du logger deg inn, skal du kunne få opp en meny der du kan hake av for "Neste terminbeløp".

Skrevet

ja, men det viser fortsatt mais beløp, og det er med den gamle rentesatsen.

Skrevet

Ooops, så feil, beklager.

Skrevet

Jeg betaler 1/3 beløp av terminbeløpet den 15. i hver måned. Så mitt siste innbetalte beløp var 15. april, siste tredjedel betaler jeg 15.mai. Tror det er en slags treghet i systemet for det står at siste innbetalte er 15. april men at restbeløpet til innbetaling 15. mai er HELE terminbeløpet....

Vel, vel...jeg kan jo trøste meg med at augusts terminbeløp blir lavere i allefall! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmål litt på siden: Kan man betale en gang i kvartalet, eller må man betale en gang i måneden?

Unnskyld avsporingen.

Gjest Madeline
Skrevet
Spørsmål litt på siden: Kan man betale en gang i kvartalet, eller må man betale en gang i måneden?

Unnskyld avsporingen.

Jeg betalte en gang i kvartalet. Ble heldigvis ferdig med lånet for 1,5 år siden.

Skrevet

Unnskyld avsporingen.

Det er 4 terminer i året, men det er ingenting i veien for å betale en gang i måneden, en gang i uka etc. Det eneste som er viktig er å ha HELE terminbeløpet innbetalt ved forfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

OK, takk for svar begge to, Hannen og MiniMjau.

Skrevet
Jeg kan endelig nå se frem imot at den idiotiske fastrenteavtalen jeg greidde å inngå med Satans Lånekasse blir opphevet etter månedens innbetaling. Jeg har slitt med 7' date='6 prosent rente de siste årene. VEEELDIG gøy. Jeg er nå spent på hva mitt nye terminbeløp blir. Hvordan regner jeg dette ut? Har prøvd å sjekke på nettsidene til Lånekassen men der står det ingenting.[/quote']

Kan du ikke legge inn saldoen på lånet ditt i betalingskakulatoren på nettsiden? Da har du terminbeløpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...