Gå til innhold

Oslo...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg leser om knivstikkinger i Oslo i nyhetene nesten hver dag nå. Hva er greia? Jeg skjønner ingenting.

Anonymkode: dd12b...88e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg leser om knivstikkinger i Oslo i nyhetene nesten hver dag nå. Hva er greia? Jeg skjønner ingenting.

Anonymkode: dd12b...88e

Poenget er at gjenger ønsker å etablere seg ved å skremme med vold og kniv. De får da et psykiske overtak på folk i byen . De  år dette er selvfølgelig ikke nordmenn. Overfallsran var et nesten ukjent fenomen for  30 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Oslo er en død by. Den har som hovedstad Storting, regjering og domstol. Hovedtyngden av den statlige offentlige sektor ligger der.  De har ellers hovedkontoret/administrasjon, og tertiær næringer. De mangler primær og sekundær næringer fullstendig. 

De lever der av å serve hverandre. Servitøren, serverer frisøren, som klipper politikerne som fordeler goder og byrder til resten av befolkningen som driver produksjon, foredling, den faktiske verdiskapning som lander trenger.

Det var ikke slik før, da byen ble hovedstad, dette er er et relativt nytt fenomen. Byen drepes sakte, men sikkert.

Anonymkode: 80142...81b

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...