Whistler Skrevet 13. juli 2019 #21 Del Skrevet 13. juli 2019 På 20.06.2019 den 15.43, AnonymBruker skrev: ........... Jeg har hatt rundt en milliard eksamener i løpet av studietiden, men har aldri sett noen bli fersket. ........... Anonymkode: 74fbb...974 Det er vanligvis de som lyver om andre ting som jukser på eksamen. Hvor lenge har du studert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #22 Del Skrevet 13. juli 2019 På 20.6.2019 den 16.44, AnonymBruker skrev: Jeg går ofte på do under eksamen. Ikke fordi jeg jukser, men fordi jeg drikker mye vann under eksamen. Anonymkode: 1eba0...2aa Det kan jeg også gjøre. Dessuten synes jeg det er godt å strekke beina og klarne hjernen litt under eksamen, så jeg kan også gå på do ganske ofte. Anonymkode: 6c6e1...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #23 Del Skrevet 13. juli 2019 Ja, men det var i utlandet, og på en midterm, ikke eksamen. Det var et patetisk forsøk på juks - så lett å avsløre at professoren bare lo, og kastet ham ut. Anonymkode: 6c6e1...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #24 Del Skrevet 13. juli 2019 På 20.6.2019 den 15.59, AnonymBruker skrev: Ikke sett noen bli tatt for å jukse, men har tydelig sett noen jukse. Personen satt lenge uten å skrive, tok seg en tur på do og kom tilbake og rablet ned en hel haug... personen gjorde det to ganger under samme eksamen. Kjenner ikke personen, og jeg kan jo ikke være 100% sikker, men er det innafor å si ifra om slikt? Anonymkode: 7df6c...55f Kan være at man skriver ned alt man husker, type tankekart man bruker for å løse oppgaven senere. Jeg skriver ned alt jeg husker i stikk ord først på kladdeark. Anonymkode: b4db4...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 13. juli 2019 #25 Del Skrevet 13. juli 2019 På 20.6.2019 den 10.43, AnonymBruker skrev: Noen som har vært vitne til at noen studenter har blitt fersket i å jukse på en eksamen? Jeg har hatt rundt en milliard eksamener i løpet av studietiden, men har aldri sett noen bli fersket. Litt kjedelig egentlig. Det hadde vært gøy å se en eller annen amøbe bli tatt. Litt action på en kjedelig dag. Anonymkode: 74fbb...974 Hahahha amøbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 13. juli 2019 #26 Del Skrevet 13. juli 2019 Ja på skolen, fanget de ham og han gråt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #27 Del Skrevet 13. juli 2019 På 20.6.2019 den 15.59, AnonymBruker skrev: Ikke sett noen bli tatt for å jukse, men har tydelig sett noen jukse. Personen satt lenge uten å skrive, tok seg en tur på do og kom tilbake og rablet ned en hel haug... personen gjorde det to ganger under samme eksamen. Kjenner ikke personen, og jeg kan jo ikke være 100% sikker, men er det innafor å si ifra om slikt? Anonymkode: 7df6c...55f Nei, for dette trenger ikke være juks. Jeg er en av de som sitter 1-2 timer, tenker og reflekterer, og så skriver jeg som bare juling. Det er slik jeg er, og om jeg har hjerneteppe i starten blir det også slik. Så det der høres ikke ut som juks, høres ut som meg og jeg har aldri juksa. Anonymkode: 5c373...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #28 Del Skrevet 13. juli 2019 Ja, har sett noen jukse, sa fra og eksamensvaktene gjorde ikke stort. Satt en gutt to rader foran meg, på skrått. Like før eksamen skulle starte, dro han opp gule kladdark (like de vi får utdelt på eksamensdagen) med masse notater på. Sa fra til eksamensvaktene, men de tok fra han notatene og lot han fullføre eksamen. Anonymkode: 90a3d...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå