AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Min mor blir alltid så flau hvis jeg tar av meg jakken på buss/bane etc. Hun mener at man bør beholde jakken på selv om det er varmt. Er det innafor eller ikke? Anonymkode: 5b27b...319
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Hæ, det er det rareste jeg har hørt, er du varm kan du så klart ta av deg Anonymkode: 3f287...878 37
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Det er lov å ta av jakka, merkelig mor du har.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 Så ekkelt. Dere vet det kommer svette på setene... Anonymkode: 185c1...a51
Taffel Skrevet 20. juni 2019 #7 Skrevet 20. juni 2019 Haha, så for meg fullt klesskift ala på en fjelltopp for å ta på noe tørt, men å ta av jakken...? Selvsagt! Tjukkegenseren og, for såvidt. 13
Ginny Skrevet 20. juni 2019 #8 Skrevet 20. juni 2019 Såframt du ikke er naken under tror jeg det går helt fint å ta av jakken 😛 15
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #9 Skrevet 20. juni 2019 Hva har du under jakka? En gang satt jeg ved siden av en fremmed på toget som ba meg blokke utsikten for henne mens hun skiftet fra sports-BH til vanlig BH. Jeg sa ja, konfliktsky som jeg var, men etter å ha summet meg kunne jeg ikke dy meg og spurte hvorfor hun ikke brukte WC. Er det WC på lokaltog? svarte hun. DET var ikke greit. Men å ta av seg en ytterjakke når man har vanlige klær under er selvfølgelig vanlig. Anonymkode: da518...67d 5
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. juni 2019 #10 Skrevet 20. juni 2019 (endret) Ta av seg jakke er greit, så lenge du har en genser eller t-skjorte under. Ta av seg buksa er ikke greit. Endret 20. juni 2019 av Aragorn ll Elessar 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juni 2019 #11 Skrevet 20. juni 2019 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Ta av seg jakke er greit, så lenge du har en genser eller t-skjorte under. Ta av seg buksa er ikke greit. Vist det er regnbukse er det greit.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #12 Skrevet 20. juni 2019 Jeg har skifta ullgenser på t-banen en gang. Vi sto på endestasjon på Sognsvann og jeg hadde kommet dit etter en lang skitur. Hadde en times reise hjem, og fryser sånn i våte klær. Så da dro jeg kjapt av meg den våte ullgenseren og på meg en tørr genser. Sports-bh-en viste i kanskje to sekunder. Det kan jeg se kan være litt på grensa, men vogna var nesten tom og ingen så min vei 😂. Selvfølgelig kan man ta av ytterjakke, skjerf, lue etc på kollektivtransport. Anonymkode: 5ff04...36a 1
Daria Skrevet 20. juni 2019 #14 Skrevet 20. juni 2019 Tar turen mer enn en halvtime tar jeg alltid av meg yttertøyet, det er da bare sunn fornuft. Mannen som med største selvfølge skiftet både shorts og t-skjorte på t-banen etter sentrumsløpet kunnet derimot med fordel funnet en bedre løsning... 10
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #15 Skrevet 20. juni 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har du under jakka? En gang satt jeg ved siden av en fremmed på toget som ba meg blokke utsikten for henne mens hun skiftet fra sports-BH til vanlig BH. Jeg sa ja, konfliktsky som jeg var, men etter å ha summet meg kunne jeg ikke dy meg og spurte hvorfor hun ikke brukte WC. Er det WC på lokaltog? svarte hun. DET var ikke greit. Men å ta av seg en ytterjakke når man har vanlige klær under er selvfølgelig vanlig. Anonymkode: da518...67d har du kontakt med henne i dag? Anonymkode: 13921...538 2
Sirah Skrevet 20. juni 2019 #16 Skrevet 20. juni 2019 Så klart kan du ta av deg jakka. Så lenge man ikke sitter i undertøyet så ser jeg ikke problemet. Jeg setter dog pris på at folk beholder skoene på. Sokker lukter sjeldent blomster 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #17 Skrevet 20. juni 2019 Muligens det henger igjen fra før i tiden hvor man pyntet seg litt for togturen? Anonymkode: 8ede3...ffb 1
Khalid al-Shamir Skrevet 20. juni 2019 #19 Skrevet 20. juni 2019 1 time siden, Sirah skrev: Så klart kan du ta av deg jakka. Så lenge man ikke sitter i undertøyet så ser jeg ikke problemet. Jeg setter dog pris på at folk beholder skoene på. Sokker lukter sjeldent blomster men på transport må du og andre folk ta hensyn til andre. Du sier det går greit. ja men hva med de andre. Det er flere i bussen. det er masse hensyn og ta i bussen. så hvis folk føler litt ubehag. fortsette du og gjøre handligen. eller hører du på dem og slutter med det?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #20 Skrevet 20. juni 2019 Synes man bør beholde buksa/kortbuksa/kjolen/skjørtet på. Et raskt skift av t-skjorte bør være innafor. Anonymkode: ff5ac...aa0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå