Gå til innhold

Hvor vanlig er det å ta en kjapp en?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som er i / har vært i fast forhold?

Hvor vanlig er det å ta en kjapp en? 

Vi har vært sammen snart 15 år, og det er årevis siden vi har gjort noe slik.

Hilsen mann.

Anonymkode: eedeb...3b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde det ofte før vi ble småbarnsforeldre igjen. Men blir liksom noe av det nå men håper det bedrer seg når den minste blir eldre og kan være mer alene.

Anonymkode: 8b238...11b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har små barn, og da er det stort sett en kjapp en vi får tid til. Typisk hvis de ser på TV en lørdags morgen, eller begge er ute å leker. Gleder meg til vi får litt mer alenetid

Anonymkode: 52d7b...491

Skrevet

Ganske vanlig.. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke regn med at alle som svarer skjønner at du mener vanlig i generell betydning, og ikke hva som er vanlig for dem selv.

Det riktige svaret er: ganske vanlig i starten av forholdet, ganske uvanlig når det har gått noen år.

Anonymkode: 4b751...6c6

• Liker 1
Skrevet

Titt og ofte.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke regn med at alle som svarer skjønner at du mener vanlig i generell betydning, og ikke hva som er vanlig for dem selv.

Det riktige svaret er: ganske vanlig i starten av forholdet, ganske uvanlig når det har gått noen år.

Tja... 12 års forhold her. Jeg kan gjerne forføre ham mens vi ser detektimen en fredagskveld. Eller i en reklamepause når det er tv2. Eller under middagslaging kan det hende vi må ut på badet en tur og sjekke noe...

AnonymBruker
Skrevet

Vært i forhold i 7 år, tar en kjapp en ganske ofte når muligheten byr seg😅 Småbarnsforeldre... 

Anonymkode: f42e9...53e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig hos oss. Jeg har etterlyst det, men min mann kan ikke fordra det. Det er ikke sex, det er en tømming sier han. 

Personlig synes jeg det er helt innafor med en tømming av og til, om det er behov og det er det tiden strekker til, men jeg kan jo ikke tvangstømme ham heller. :)

Anonymkode: 9d927...e2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som regel flere ganger i uka,  må rekke det mellom jobb og barn 😅

Anonymkode: c0a26...5c6

AnonymBruker
Skrevet

Er kjappiser noe damer liker da, blir vel ingen orgasmer av slikt? 

Anonymkode: 5ee6a...474

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Kontorotta skrev:

Tja... 12 års forhold her. Jeg kan gjerne forføre ham mens vi ser detektimen en fredagskveld. Eller i en reklamepause når det er tv2. Eller under middagslaging kan det hende vi må ut på badet en tur og sjekke noe...

Hva så? TS spør om det er vanlig.

Skrevet

Tar en kjapp en noen ganger i mnd. Vært sammen over 20 år.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? TS spør om det er vanlig.

For oss er det vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Kontorotta skrev:

For oss er det vanlig.

Jepp. Og nå skal TS hjem til kona med selve kronargumentet for å få henne til å begynne med kjappisser igjen. At et veldig skjevt utvalg av befolkningen, nemlig de som er kåte nok til å legge surfingen innom seksualitetsforumet på kvinneguiden, påstår at de fortsatt har det etter 10, 15 og 20 år.

Det er uvanlig i den eneste betydningen av ordet som bør være relevant for TS.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kjappiser noe damer liker da, blir vel ingen orgasmer av slikt? 

Anonymkode: 5ee6a...474

Jeg liker det ihvertfall. Er ikke alltid jeg har behov for orgasme, og litt av tingen med kjappiser for min del er det spontane og begjæret der og da. Har og flere ganger fått orgasme ved en kjappis,noen ganger trenger jeg bare rundt 1 minutt på og komme

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver uke, elsker kjappis. Litt oppkåting først...så kan jeg evt suge han til sprut i munnen. Eller han bare knuller meg hardt bakfra til han spruter.

Anonymkode: 82f1c...ea3

AnonymBruker
Skrevet

Her blir det vel en kjappis omtrent halvparten av gangene vi har sex. Jeg har ikke så høy sexlyst, så mannen vil egentlig helst ha "full pakke" når han først får seg noe, men terskelen for meg blir lavere hvis jeg vet at det ikke trenger å være noe voldsomme greier, dermed kan vi gjøre det litt oftere. Et lite kompromiss.

Vi må da enten bruke glidemiddel eller jeg må varme opp på egenhånd først, men det funker fint.

Anonymkode: 1ceff...0f0

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen 15 år. For oss skjer det ikke. Men prøver ympte innpå det, men hun vil ikke spontant. 

Anonymkode: ff175...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...