Gå til innhold

Mange som er tiltrukket av familiemedlem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en bror som viser interesse for sitt søskenbarn. Aner ikke om det er tilfelle, men det ser sånn ut.😳 De flørter og henger sammen. Andre som er der??

Anonymkode: 24bd7...74e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, æsj.

Anonymkode: eed29...7c9

• Liker 6
Skrevet

Det finnes sikkert de som er det. men jeg er ikke en av dem

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det finnes sikkert de som er det. men jeg er ikke en av dem

Jeg har selv 4 fettere, men kunne aldri funnet tanken ei gang. Selv om 2 av de er rimelig kjekke. 

Ts 

• Liker 3
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Har eit våkent øye til skilt svigerinne.

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk lov så lenge foreldrene deres er søsken av motsatt kjønn. Altså at moren til søskenbarnet ditt er søsteren til din far, eller at faren til søskenbarnet er bror til din mor.. 🙈

Var vanligere før

Anonymkode: 7ad99...41b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv 4 fettere, men kunne aldri funnet tanken ei gang. Selv om 2 av de er rimelig kjekke. 

Ts 

Anonymkode: 24bd7...74

I noen kulturer gifter man seg med fettere og kusiner. Har hørt det er sånn med pakistanere. Rart...

Anonymkode: 251c3...9cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når vi var 11-12 år så hadde jeg og kusina et utforskende forhold. Involverte en god del nakenhet, onanering og lek. Men det tok slutt og ble aldri noe seriøst heller.

Anonymkode: ac44d...954

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk lov så lenge foreldrene deres er søsken av motsatt kjønn. Altså at moren til søskenbarnet ditt er søsteren til din far, eller at faren til søskenbarnet er bror til din mor.. 🙈

Var vanligere før

Hvorfor bare av motsatt kjønn? De er jo like mye søsken fordet😄 Min mamma er søster med mora til mine fettere, så du mener vi står nærere da? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en bror som viser interesse for sitt søskenbarn. Aner ikke om det er tilfelle, men det ser sånn ut.😳 De flørter og henger sammen. Andre som er der??

Hvor gamle er søsknene dine? Hvis de er barn og flørter, da er de jo bare barn da...

Anonymkode: 5b3eb...e92

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var vanligere før

Dette ang kjønn er jo bare tull. Det er lov for søskenbarn å gifte seg. Case closed. 

Anonymkode: 62be5...85e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er søsknene dine? Hvis de er barn og flørter, da er de jo bare barn da...

Anonymkode: 5b3eb...e92

Nei han er 22 og hun blir 19. Jeg er 28 og ser mye rart mellom de to. Ja, det er vel lov å ha det gøy. Drikker de sammen er jeg helt sikker på at de har rota!😝

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jevnaldrende fetter jeg hadde en liten crush på da jeg var 10, men det ga seg ganske fort heldigvis 😅

Anonymkode: 6baca...3b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette ang kjønn er jo bare tull. Det er lov for søskenbarn å gifte seg. Case closed. 

Anonymkode: 62be5...85e

Ja visst er det lov. Trodde alle visste det. Men som hun over skrev, spiller det ingen rolle om foreldrene er søstre eller av motsatt kjønn til hverandre. Kusine og fetter er kusine og fetter uansett!:) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min tremenning er drømmemannen min. Vi er tiltrukket av hverandre og har pratet om det. Men det vil aldri gå pga relasjonen vår. :(

Anonymkode: cd405...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er merkelig. Det er jo deres blod! Altså deres mor/far er jo søsken... Er det ikke litt rart å tenke på liksom?

Anonymkode: ad13b...6be

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg bare ikke klart🤮

Anonymkode: 13a8c...3f3

AnonymBruker
Skrevet

Et sted går grensen!

Anonymkode: 4bef9...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Min tremenning er drømmemannen min. Vi er tiltrukket av hverandre og har pratet om det. Men det vil aldri gå pga relasjonen vår. :(

Anonymkode: cd405...fcc

Tremenning er jo lengre ute da. Da er deres foreldre søskenbarn. Har dere rota?😝

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er merkelig. Det er jo deres blod! Altså deres mor/far er jo søsken... Er det ikke litt rart å tenke på liksom?

Anonymkode: ad13b...6be

Self er det merkelig! Kusine og fetter deler samme gener. Alikavel fryktelig mange som tennes på søskenbarn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...