AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Dumt spørsmål kanskje...har søkt på en jobb som jeg hadde ganske store ambisjoner om å få. I det minste bli innkalt til intervju...Ble veldig overrasket når det ikke skjedde og lurer veldig på hva som var årsaken. Er det frekt å ringe å spørre på en hyggelig måte om hvor i "køen" jeg var? Hadde jeg ikke den erfaringen de så etter f.eks..hadde vært så greit å vite til senere.. Anonymkode: e891c...d87
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Altså, du har jo ingenting å tape. Men tviler på at du får noe svar ut over at de hadde andre bedre kvalifiserte 😛 Anonymkode: c506a...5f8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dumt spørsmål kanskje...har søkt på en jobb som jeg hadde ganske store ambisjoner om å få. I det minste bli innkalt til intervju...Ble veldig overrasket når det ikke skjedde og lurer veldig på hva som var årsaken. Er det frekt å ringe å spørre på en hyggelig måte om hvor i "køen" jeg var? Hadde jeg ikke den erfaringen de så etter f.eks..hadde vært så greit å vite til senere.. Anonymkode: e891c...d87 Hvis du legger det frem på en ydmyk måte som at du forsøker å finne ut av hva du kan forbedre for å ha sjans til å få en slik type jobb senere tenker jeg at det er helt innenfor. Har selv ansatt mange og hadde ikke reagert negativt dersom noen spurte ol det. Anonymkode: 5d256...99d 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Jeg har gjort det, fikk bare beskjed om at andre var bedre kvalifisert Anonymkode: b68da...fe2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort det, fikk bare beskjed om at andre var bedre kvalifisert Anonymkode: b68da...fe2 Ja det er liksom det jeg er "redd" for. Den kan jo ha gått internt også for alt jeg vet...det kan jo dukke opp en stilling der senere, og da har jeg ikke lyst til å dumme meg ut denne gangen...tror nok jeg lar det være.. Anonymkode: e891c...d87
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 Hvis det ikke er en type jobb hvor de får hundre søknader eller mer, så kan det være ok. Men ikke forvent noe vettugt svar. Ta det heller som en positiv overraskelse om du får det. Anonymkode: 1a476...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå