Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Leste i et tidligere tema at mange, vel de fleste holder seg unna eksen etter et forhold.

At det er vanlig å spesielt holde seg unna hvis en får ny type.

Hva hvis, slik i mitt tilfelle eksen også var din beste venn?

Jeg mistet min beste venn med min eks og skulle ikke lenger ha kontakt. Nå er det gått 5 år, har ny type og barn. Tenker fremdeles masse på eksen.

Problemet er at jeg tror hvis jeg hadde fått hatt jevnlig kontakt med eksen, hadde jeg ikke bare husket de gode tidene. som gjør at jeg føler det er han jeg egentlig vill dele livet med.

Er ikke så på nett med samboer, eksen kranglet jeg aldri med.

Er så sliten av å tenke på eksen hele tiden, vil jo at det skal fungere det forholdet jeg er i. Vi har ikke samme verdier i livet, noe som er tungt og som gjør at jeg ser på ham som overfladisk..

Sex med samboer har heller aldri funket 100% og har ikke hatt jevnlig sex på minst et år.

Syns mye han gjør irriterer meg og han har løyet mye for meg.

Vet ikke hva jeg spør om, men kanskje noen har synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glem exen... det var vel en god grunn til at dere ble exer?

Jeg har en ex som jeg var bestevenner med, og jeg savner kontakt med ham masse. Etter mange negative opplevelser med andre menn har jeg begynt å lure på om jeg gjorde feil da jeg slo opp.

men av respekt for den nye dama hans holder jeg meg unna, jeg vet hun er litt sjalu av seg, og det er ikke verdt å lage vansker for noen. Da er det bedre å finne seg andre venner!

Gjest gjesta
Skrevet

Ex er fortid for begge oss. Men så har vi ikke grunn til å holde kontakten med exer heller, er ikke venner med de uansett ;):ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om det var noen god grunn i dette tilfelle(har kanskje glemt det)

Var en periode der han ikke viste hva han ville og jeg var usikker en stund før det. Jeg fant ut at ja,,,det er han jeg vil bli gammel med og dele resten av livet med. Så en stund senere fikk han en slik periode.

Jeg ble helt utav meg og søkte ganske raskt trøst.

Da hadde han funnet ut at det var meg han ville ha og dele livet med. Da hadde jeg allerede bunnet meg(ikke lurt, vet det) :roll:

Og siden jeg er et vesen som ikke vil såre andre, ble jeg i det forholdet jeg er i nå.

Så her sitter jeg da...og lurer enda.

Har forsøkt flere ganger og gå, men han vil ikke slippe meg og jeg blir.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror du blander kortene dine nå.

Du har en del problemer med din nåværende kjæreste og flykter inn i en slags drøm om eksen din om hvordan ting kunne ha vært både nå og da. Dette løser ingenting.

I første omgang vil jeg råde deg til ikke å sammenligne dette forholdet og denne kjæresten med det forrige og eksen.

For å lettere huske hvorfor din eks ble eks, vil jeg foreslå å sette opp en liste over de "dårlige" tingene ved han og det forholdet. Sånn sett husker du mer balanser og får forhåpentligvis et mer reeelt syn på fortiden.

Gjest Anonymous
Skrevet
vil jeg foreslå å sette opp en liste over de "dårlige" tingene ved han og det forholdet.

:ler: fy f... !!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å gjøre det slutt med typen og prøve å kjenne litt på følelsene du har for eksen.

Gjest lurven
Skrevet

jeg er veldig god venn med en av mine ekser, har vært venner hele tiden siden det ble slutt vi,

gikk helt fint det selv når jeg hadde dame.

så det er mulig

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg vil anbefale deg å gjøre det slutt med typen og prøve å kjenne litt på følelsene du har for eksen.

Skriver under på denne. Bli kvitt det forholdet du har nå, det virker ikke som det er dette du vil leve med resten av livet, uavhengig av eksen. Deretter; vær alene en stund og kos deg for deg selv. Da vil du etterhvert kjenne, tror jeg, om du virkelig savner eksen i livet ditt, eller om han bare var "litt bedre" enn ditt nåværende forhold.

Skrevet
jeg er veldig god venn med en av mine ekser, har vært venner hele tiden siden det ble slutt vi,

:enig_animasjon:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Hmm.. for meg hørtes det ut som du ikke er med riktig mann?? Jeg håper du ikke blir provosert av at jeg sier det, men hvis man er med riktig mann tenker man ikke på andre menn eller exer.

Hørtes ut som et fornufts ekteskap, sånn jeg ble her fordi jeg ikke vil såre ham, huff forhold.

Jeg syns for mange blir sammen og forblir sammen av totalt feil grunner. Tror du i hjertet at du vil være lykkelig med han du er sammen med nå i all fremtid?

Hvis svaret er Nei, så syns jeg du bør tenke på hva du ønsker å gjøre med livet ditt, du har bare et liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...