Gå til innhold

Selvbruningskrem - anbefalinger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal snart på ferie og er veldig blek på kroppen, spesielt på leggene. Jeg er ikke glad i å sole meg og får heller ikke lett farge, så kunne tenke meg å prøve selvbruningskrem for å få litt "glød". Jeg har ikke tenkt å behandle hele kroppen, men i alle fall leggene, slik at det ser bedre ut med kjole/shorts. Ansiktet, armene og brystet har litt farge og tar lettere farge i sola, så der trengs det ikke.

Det er mange år siden jeg prøvde selvbruning sist, og da syns jeg ikke det syntes (husker ikke hva jeg brukte), så nå ønsker jeg tips om hvilken krem jeg bør kjøpe. Noen som har noe å anbefale som ikke koster skjorta? Jeg ønsker en krem som gir en naturlig farge (ikke oransje). Har ikke et ønske om å bli veldig brun, bare litt gyllen. Er ganske blåhvit nå...

Anonymkode: 46403...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jeg har brukt i sikkert 15 år er Dove Summer Revived.  Bygges opp gradvis. Smør deg morgen og kveld i f.eks 3 dager så får du en fin farge. Lukter lite og trekker ganske raskt inn.  Fåes så billig som 59 kr nå på Normal og HM.  Har den på Meny også.

Dove Summer Medium to Dark Body Lotion 200ml

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vita liberata eller st tropez!!! Beste. Hilsen veteran-selvbruner 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurt meg inn med st moritz mousse nå, skal egentlig virke i 3-4 timen men satser på å få litt farge på 1,5 time. Den er skikkelig grønngrå i fargen. Skal den være slik?   Satt ute å solte meg idag i 1,5 timer men vil bli brun, skal på sommerfest.  😎

Endret av SupaWoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 21.6.2019 den 23.38, SupaWoman skrev:

En jeg har brukt i sikkert 15 år er Dove Summer Revived.  Bygges opp gradvis. Smør deg morgen og kveld i f.eks 3 dager så får du en fin farge. Lukter lite og trekker ganske raskt inn.  Fåes så billig som 59 kr nå på Normal og HM.  Har den på Meny også.

Kjøpte denne i går, så nå får vi se om den hjelper :) Smørte meg i dag tidlig for første gang. Viser det noe allerede etter en smøring? Tar det da noen timer? Er helt grønn på dette :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, Hvem er dette? skrev:

Vita liberata eller st tropez!!! Beste. Hilsen veteran-selvbruner 😂

Kjøpte st tropez etter anbefaling men syntes den luktet mye, og at det ble skjoldete selv med den påføringsvotten. Lurer på hva jeg gjorde feil 🤔.

Anonymkode: c7318...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte denne i går, så nå får vi se om den hjelper :) Smørte meg i dag tidlig for første gang. Viser det noe allerede etter en smøring? Tar det da noen timer? Er helt grønn på dette :P 

Vises litt om morgenen hvis jeg smører meg om kvelden, men denne virker gradvis og bruker den i 2-3 dager for å få god effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det sånn at fargen forsvinner helt om du vasker deg? Hvor lenge sitter fargen på om du tar den på? 😁

Anonymkode: a7f09...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at fargen forsvinner helt om du vasker deg? Hvor lenge sitter fargen på om du tar den på? 😁

Anonymkode: a7f09...acf

Den forsvinner litt etter litt, vaskes ikke av etter en dusj.  Sitter i noen dager uten at det blir flekkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
On 6/23/2019 at 10:54 AM, AnonymBruker said:

Kjøpte st tropez etter anbefaling men syntes den luktet mye, og at det ble skjoldete selv med den påføringsvotten. Lurer på hva jeg gjorde feil 🤔.

Anonymkode: c7318...31a

Det hjelper å eksfoliere huden og barbere dagen før. Pluss ha helt ren hud, ikke noe kremer på annet enn på veldig tørre steder som fingre og tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 22.6.2019 den 14.14, SupaWoman skrev:

Smurt meg inn med st moritz mousse nå, skal egentlig virke i 3-4 timen men satser på å få litt farge på 1,5 time. Den er skikkelig grønngrå i fargen. Skal den være slik?   Satt ute å solte meg idag i 1,5 timer men vil bli brun, skal på sommerfest.  😎

Ja,den er grønngrå. Ser ikke klokt ut når du påfører 😄

Anonymkode: 2ba15...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja,den er grønngrå. Ser ikke klokt ut når du påfører 😄

Ok, da er den ikke gått ut/blitt gammel slik jeg fryktet.  Ble ikke veldig mye farge etter bare 1 time men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, SupaWoman skrev:

Ok, da er den ikke gått ut/blitt gammel slik jeg fryktet.  Ble ikke veldig mye farge etter bare 1 time men...

Nei, den gir ikke mye farge etter en time. Jeg pleier alltid å sove med selvbruningen, synes det gir best effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den gir ikke mye farge etter en time. Jeg pleier alltid å sove med selvbruningen, synes det gir best effekt. 

OMG, hvordan ser sengetøyet ut etterpå da??  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Farger den veldig av på hvitt tøy, sofa o.l?

Anonymkode: f4bb5...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Farger den veldig av på hvitt tøy, sofa o.l?

Anonymkode: f4bb5...fcf

Den er fargeløs, men har lagt merke til at den kan komme en brun kant på f.eks en hvit bh etter at jeg har smurt meg noen ganger med den.  Så sant man ikke har kritt hvit sofa tro jeg ikke den smitter av.  Jeg smører meg med et tynt lag og bruker den akkurat som en bodylotion.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2019 den 17.59, SupaWoman skrev:

St.moritz er en selvbruner man skal være nøye på at ikke har fått ut på dato (altså blitt gammel) for den kan bli grønn på huden. Sett noen fine eksempler på nett av det 😂🙈🤢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 26.6.2019 den 12.01, SupaWoman skrev:

OMG, hvordan ser sengetøyet ut etterpå da??  

Sover med tights og langermet genser. Håndkle på puta. Får ikke flekker på sengetøy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.6.2019 den 0.08, SupaWoman skrev:

Den er fargeløs, men har lagt merke til at den kan komme en brun kant på f.eks en hvit bh etter at jeg har smurt meg noen ganger med den.  Så sant man ikke har kritt hvit sofa tro jeg ikke den smitter av.  Jeg smører meg med et tynt lag og bruker den akkurat som en bodylotion.  

Men blir det lett skjoldete? Jeg har forsøkt det meste innen selvbruning. Gjør alt som man burde med skrubbing og påføre jevnt osv -men det blir alltid skjoldete.. Kanskje denne da er bedre mtp at den gradvis bygger på fargen? 

Anonymkode: 37cda...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...