Olivia Skrevet 30. august 2002 #1 Del Skrevet 30. august 2002 sa de på radioen. Det var vel fortjent! gratulerer Jacko! og nå spisller de say say say på radioen...fantastisk sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. august 2002 #2 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg feiret bursdagen hans i går. 44 år har han blitt! Happy birthday, darling! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Skrevet 30. august 2002 #3 Del Skrevet 30. august 2002 Han ble vel kåret til årtusenets beste video-artist. Det var jo MTV-awards. Og den fortjente han! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. august 2002 #4 Del Skrevet 30. august 2002 Var det ikke dere som ikke likte pedofolk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 30. august 2002 #5 Del Skrevet 30. august 2002 Michael Jackson er årtusenets tulling spør du meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. august 2002 #6 Del Skrevet 30. august 2002 HEIHEIHEI! Han er ikke pedo, ferdig med den saken! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. august 2002 #7 Del Skrevet 30. august 2002 Pedo eller ikke, manne kan å både danse og synge! Synes det var fortjent jeg, selv om jeg ikke er ihuga fan sånn som andre brusdagsfeirende folk tydeligvis er... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. august 2002 #8 Del Skrevet 30. august 2002 Hvem sikter du til? Danse og synge er det både snickers og twist at han kan, og det er hovedsaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 30. august 2002 #9 Del Skrevet 30. august 2002 I følge VG ble ikke Jacko kåret til årtusenets artist, men fikk en hederspris. Det var Britney Spears som "sa" feil når hun skulle dele ut prisen, og Jacko misforsto henne. Jeg vet jo alt om henne da jeg tok en test om henne i en tidligere tråd her og ble kåret til superfan, og at kulturaviser bare kan ringe til meg hvis det er noe de lurer på. men har ikke hørt noe enda. her er ihvertfall artikkelen fra dagens vg.no http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5520025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. august 2002 #10 Del Skrevet 30. august 2002 Jacko er konge han!! Har alltid vært idolet mitt!! Pedo eller ikke.... det har vel ingeting med musikken hans å gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. august 2002 #11 Del Skrevet 30. august 2002 Fuck Britney.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. august 2002 #12 Del Skrevet 31. august 2002 Hvorfor ikke Madonna?? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 31. august 2002 #13 Del Skrevet 31. august 2002 Ble det i det hele tatt bevist at han hadde forgrepet seg på den gutten da? Ble lei av saken til slutt så jeg fikk ikke med hvordan det hele endte. Men mannen kan jo opptre, det er jo klart. Han var/er jo original i sitt yrke også. Ellers syns jeg mannen er en ordentlig tulling, og har fått litt for mye penger mellom henda og har forlengst forlatt stedet vi kaller jorda. Men det er jo ikke det man ser på når de bestemmer hvem som skal få pris, så jeg syns den var velfortjent likevel jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 31. august 2002 #14 Del Skrevet 31. august 2002 Nei, det ble ikke bevist. Uskyldig til det motsatte er bevist! Jeg skal være enig i at han er litt utenom det vanlige, men det er det som gjør at han er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå