AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Hallo. Om du har feber og er hjemme med småbarn, hvordan gjør dere det? Har feber og en aktiv toåring. Det regner ute.. Hun liker ikke å sitte å se på film eller leke særlig alene:p Smarte løsninger tas imot med takk ❤️ Anonymkode: 62698...cbb
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Da må mamma leke med barnet. Og passe på hvile, drikke, mat. God sykt-barn-dag. Du har lønn for innsatsen Anonymkode: 0ae97...e1a
Frostrose Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 Er jeg for syk til å ta vare på barnet, må far være hjemme (syk barnepasser-dag). Ellers gjør vi ting jeg ikke blir utslitt av. Det er vel litt ulikt hvordan man takler ulike ting, men for meg betyr det at vi bader sammen, tegner, ser film, leker med play doh, lager vafler, leser bøker M. M.
Hactar Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Bra med klær på og ut på lekeplassen. Ta med en termos kaffe/te/varm saft så du holder varmen.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Tusen takk for tips alle sammen! 1 time siden, Hactar skrev: Bra med klær på og ut på lekeplassen. Ta med en termos kaffe/te/varm saft så du holder varmen. Høres deilig ut, akkurat i min gate. Vi har lekeplass i hagen, så får ta med reisekoppen ut^^ Blir sikkert bollebaking senere idag. Nam. Anonymkode: 62698...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå