AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Jeg fikk en liten baksmell på noen få hundrelapper i år. På skatteoppgjørsseddelen står det at faktura blir tilsendt. Men samtidig opplyser de på samme linje og linjen under om beløp, kid nr og bankkontonr det kan betales til. Kan jeg bare betale det da, og bli ferdig med det, eller må jeg vente på selve fakturaen? Det står vel ikke noe annet på den? KID nr er jo allerede opplyst. Anonymkode: 766bc...5db
Elefantenirommet Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Jeg bare betalte med en gang. Det står jo KID og kontonummer.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 Du må betale beløpet som kommer på den som muligens blir sendt ut idag. Den som kom i april hadde forfall 31/5. Etter det påløper renter. Anonymkode: 6442a...082
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Men ja, du kan betale nå om du har fått det korrekte beløpet. Eller deler av det, så lenge totalen er inne før forfall. Anonymkode: 6442a...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå