Gå til innhold

Noen som har fått melding om skattebetalingen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: e3e5e...df3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. 

Og der står det at pengene kommer til å bli utbetalt innen 3 uker fra brevets dato. 

Anonymkode: 546ee...4af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 2c0b3...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fått noe enda. ☹ Det er vel kanskje ikke bra?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke fått noe enda. ☹ Det er vel kanskje ikke bra?

Det er snart 50 minutter siden vi gikk inn i 20 Juni, gi det litt tid :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I fjor var pengene på konto før det lå melding om utbetaling der. Så jeg håper på det i år og 😅

Anonymkode: 8f8c9...198

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I fjor var pengene på konto før det lå melding om utbetaling der. Så jeg håper på det i år og 😅

Håper jeg også! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

19.?

Anonymkode: a42b6...720

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Stemmer. Det jeg har lært over årene er at pengene blir sendt ut i puljer. Første pulje er 00:00, andre pulje er 06:00, tredje pulje er 12:00 og siste pulje er 16:00. 

Endret av Raspera
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ang motregning når man skylder penger til staten feks men har inntekt under fattigdoms grensa. Vet noen om man får skattepengene likevel i noen tilfeller? Har fått varsel om at motregning ble utført men stusser når jeg nå fikk skatte oppgjøret rett over tolv og at det fortsatt står penger der til gode og med litt mer! Noen med erfaring?

Anonymkode: e7a1c...7a5

Skrevet (endret)

Fått melding på altinn, ja. Ikke på sms med varsel om melding på altinn. Det pleier ikke komme før etter kl 06.

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Fått melding på altinn, ja. Ikke på sms med varsel om melding på altinn. Det pleier ikke komme før etter kl 06.

Fått SMS her

AnonymBruker
Skrevet

Er det alfabetisk rekkefølge dem sender pengene?

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid fått mine i oktober. For min del har det gått sport i å komme på samme tid som dere andre :P

Anonymkode: b9e2f...599

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ang motregning når man skylder penger til staten feks men har inntekt under fattigdoms grensa. Vet noen om man får skattepengene likevel i noen tilfeller? Har fått varsel om at motregning ble utført men stusser når jeg nå fikk skatte oppgjøret rett over tolv og at det fortsatt står penger der til gode og med litt mer! Noen med erfaring?

Det blir motregnet etterpå. Oppgjøret i seg selv viser at du har skatt til gode. Motregningen kommer ikke opp der.

Mulig du kan se det ved å google "se mine krav" og logge deg inn der.

Anonymkode: 59b99...892

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaterer innboksen jevnlig, håper melding kommer inn snart. 🤞

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir motregnet etterpå. Oppgjøret i seg selv viser at du har skatt til gode. Motregningen kommer ikke opp der.

Mulig du kan se det ved å google "se mine krav" og logge deg inn der.

Takk! Fikk sjekket

null kr på meg 😰

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

I dokumentet om skatteoppgjør vil det ikke fremkomme hva som eventuelt motregnes.

Det er ditt lokale kemnerkontor som ordner betaling til evt gjeld hos stat/kommune. Det betyr at dersom du har fått varsel om motregning er det stor sannsynlighet for at du ikke får utbetalt det beløpet som er til gode i skatteoppgjøret. 

Såvidt jeg vet kan ikke kemneren ta hensyn til lav inntekt, motregning vil skje uansett. 

Jeg tror imidlertid du skal få et brev etterpå om hva pengene gikk til - er ikke 100% sikker på akkurat det. 

Anonymkode: 37b9f...b59

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk! Fikk sjekket

null kr på meg 😰

Sørgelig. Trøsten kan være at tallet nederst ikke er rødt lenger...?

AnonymBruker
Skrevet

har ikke fått noe.... kan det være geografisk beliggenhet som utsetter oversendelse av penger på skatten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...