Gå til innhold

Scandic Stockholm / hva ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer disse:

- Scandic Klara: 12-15 kvm enkeltrom: ca 680 NOK/natt

- Scandic Norra Bantorget: 12-14 kvm enkeltrom: ca 541 NOK/natt

- Scandic Norra Bantorget: 13-17 kvm enkeltrom: ca 573 NOK/natt

- Scandic Norra Bantorget: 15-20 kvm dobbeltrom: ca 637 NOK/natt

- Scandic Norra Bantorget: 15-17 kvm dobbeltrom, "upper floors": ca 702 NOK/natt

...eller for den saks skyld noen av de andre rimelige Scandic-hotellene i sentrum.

Er det kanskje noen her som har bodd på ett eller begge av disse hotellene, som har noen tips? Hva bør jeg velge?

Scandic Klara fremstår for meg som litt mer "midt i gryta", det er kun 700 meter mellom disse to hotellene, men de 700 meterne utgjør jo litt når man skal farte rundt til fots hele dagen. Scandic Klara virker også hakket mer moderne enn Norra Bantorget, og kanskje bedre frokost? Den store fordelen på Norra Bantorget er prisen - må si det frister litt med et dobbeltrom her til lavere pris enn et enkeltrom på Klara. Noe av stasen med å dra på hotell er jo en stor seng som man kan ligge å se på TV fra..og det blir ikke helt det samme med et enkeltrom. Eventuelt et dobbeltrom i øvre etasjer - da får man litt mer "luft" enn i resten av de aktuelle rommene - men jeg skal jo ikke sitte og se ut av vinduet hele oppholdet... Men jeg tipper jeg kommer til å være på hotellrommet fra 20-21 om kveldene (og gå tidlig til sengs sånn at jeg kan stå opp tidlig også).

Hva ville dere valgt?? 😄

Anonymkode: dc76c...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...