AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Vi har halv elleve- 11 ca her hjemme. Men kun hjemme hos andre som vi kjenner og har kontakt med. Senere hvis vi er sammen på tur/ferie. Anonymkode: 6764a...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Ett år eldre her men blir samme som i fjor. Ute å henger å slenger hjem kl 21/22. Hos venner kan hun få være ute til kl 23. Har ingen leggetid i ferier men forventer at det er stille fra midnatt. Hun bor i kjellerstuen så hører ikke så mye til hun uansett. Men høy musikk og skravling(når hun har overnatting) skal dempes kl 24. Anonymkode: 19060...f63
solmåneogstjerner Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Også snart 8.klassing. Tenker vi utvider litt fra i fjor og sier hjemmetid kl 22. Men jeg skal vite sånn noenlunde hvor hun er. Kan være noe lengre om det er noe spesielt. Legge seg senest 23, eller ihvertfall skal det være stille da.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 Det kommer jo ann på mangt. Begynner jeg 06 på jobb, bør alle være inne til 21.30, da jeg må legge meg. Våken kan de være så lenge de vil. Jobber jeg kvelder, så kan ungdommen være ute senere, da jeg jo ikke får fulgt med og nummer to ikke gjør noe om de måtte bli hentet kl 23.30. Anonymkode: baf0c...efc
Kjetil E Skrevet 20. juni 2019 #7 Skrevet 20. juni 2019 Sommeren jeg var 14 var jeg oppe til 4-6 hver bidige natt i 2 uker faktisk. Snudde døgnet helt.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #8 Skrevet 20. juni 2019 Jeg hadde kl 22 som innetid da jeg var på den alderen. Hadde ingen spesiell leggetid, men pleide ikke å legge meg noe særlig senere enn midnatt Anonymkode: b4135...e1c
Ulrikke Skrevet 20. juni 2019 #9 Skrevet 20. juni 2019 Har ei som nå er ferdig med 8.klasse. Innetid varierer etter hva hun gjør. Er hun "ute og flyr" tror jeg vi holder oss til kl 22. Er hun hjemme hos noen og skal hentes kan det bli en god del senere hvis det er greit for dem hun er hos. Selvfølgelig sitter jeg ikke oppe for å vente på å skulle hente henne hvis jeg selv skal på jobb, så da må hun ta hensyn. Leggetid styrer hun selv, men lydnivået må være sånn at vi andre som skal på jobb får sove (det blir mye fnis og latter på Facetime for å si det sånn....) Er vi på ferie sammen aner jeg sjelden hva klokka er, men da er vi jo sammen og hun flyr ikke ute alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå