AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #1 Skrevet 19. juni 2019 Jeg klarer bare å få orgasme av å ligge på rygg med beina samlet mens jeg fingrer (klitoris). Typen ønsker at jeg sprer beina så han kan se, men da blir klitoris for "eksponert". Gjør ikke vondt, men får ikke til å få orgasme da. Det er akkurat som jeg har mer følelse når beina er samlet og underlivet ikke er spredt ut liksom. Kommer heller ikke av ulike rytmer. Så om han penetrerer meg mens jeg fingrer er det umulig å komme. Må ha fokus kun på klitoris eller blir det bare rart/for mye å tenke på liksom. Noen andre med samme problem som har noen råd? Forsøkt ulike leketøy og vibratorer mens vi har sex, men fungerer ikke det heller. Anonymkode: 846b1...976 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 Sliter med litt av det samme. Må være skikkelig, skikkelig kåt og oppvarmet (som i at en svak bris mot klitoris får meg til å komme) for at jeg skal klare å få orgasme under penetrering eller med beina spredd. Anonymkode: 29fa7...9c7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 Jeg får bare orgasme med bena spredd som i halvveis spagat, knapt klart å komme med bena samlet, er som om følelsene forsvinner da. Vanesak tenker jeg, etter mange år med hva kroppen er vant til. Anonymkode: bee30...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 Det er sannelig en kompleks greie det der. Dama mi har litt av det samme, kunne bare komme gitt a, b, c & d samtidig som månen sto i linje med jupiter....men etterhvert som vi ble mer trygge på hverandre så kunne vi ha en åpne og nysgjerrig dialog. Jeg har eksperimentert med masse finger+tunge-varianter og fordi vi ikke har hatt noe prestisje eller forventninger så har det løsna mer og mer. Nå kan jeg "gi henne" orgasme på egenhånd og vi har helt fantastisk sex. Jeg tror at mye ligger i å skape det rommet mellom partnerne som er prestisjeløst, kjærlighetsfult, trygt og med en åpenhet for nytelse. Og som mann er det å kunne styre en "vanskelig" dame til orgasme helt på egenhånd...det er det mest opphissende som finns. Av ALT. Anonymkode: 9b7da...ab1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #7 Skrevet 20. juni 2019 Venninna mi også. Hun/typen hater det, fordi begge synes stillinger der hun spriker er mye mer sexy. Men høres jo ut som en vanlig greie. Anonymkode: 8445c...243
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #8 Skrevet 20. juni 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer bare å få orgasme av å ligge på rygg med beina samlet mens jeg fingrer (klitoris). Typen ønsker at jeg sprer beina så han kan se, men da blir klitoris for "eksponert". Gjør ikke vondt, men får ikke til å få orgasme da. Det er akkurat som jeg har mer følelse når beina er samlet og underlivet ikke er spredt ut liksom. Kommer heller ikke av ulike rytmer. Så om han penetrerer meg mens jeg fingrer er det umulig å komme. Må ha fokus kun på klitoris eller blir det bare rart/for mye å tenke på liksom. Noen andre med samme problem som har noen råd? Forsøkt ulike leketøy og vibratorer mens vi har sex, men fungerer ikke det heller. Anonymkode: 846b1...976 Samme her, helst ligge på magen med bena samlet. Anonymkode: 2cd2f...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå