Gå til innhold

Å leie ut kjolen sin etter bruk?

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

hva mener dere?

jeg lurte på om det går ann? og hva koster rens av den?

tenkte å leie den ut for 3000; ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de går bra jeg, om du har valgt en kjole folk vil leie:=)

Skrevet

hei,

Det er pt 800 kjoler til salgs på Finn.no.....og mange har ligget der leeeeenge (det vet jeg, for jeg har kjøpt min brukt der.. men klarer bare ikke å gå innom der hver dag for å kikke (men jeg bare kikker :P ).

Så det er mange kjoler i omløp og personlig tror jeg kanskje det kan være vanskelig å få leid ut sin kjole som privatperson. For all del - prøv gjerne,men jeg tror ikke du skal "budsjetere" med det.. å si " jeg kjøper en kjole litt dyere enn tenkt for jeg kan sikkert tjene inn pengene på slag/utleie" - det tror jeg det er mange som bommer på.

:)

Skrevet

hei,

Det er pt 800 kjoler til salgs på Finn.no.....og mange har ligget der leeeeenge (det vet jeg, for jeg har kjøpt min brukt der.. men klarer bare ikke å gå innom der hver dag for å kikke (men jeg bare kikker :P ).

Så det er mange kjoler i omløp og personlig tror jeg kanskje det kan være vanskelig å få leid ut sin kjole som privatperson. For all del - prøv gjerne,men jeg tror ikke du skal "budsjetere" med det.. å si " jeg kjøper en kjole litt dyere enn tenkt for jeg kan sikkert tjene inn pengene på slag/utleie" - det tror jeg det er mange som bommer på.

:)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

tenkte siden det ikke går ann å leie denne hos brudebutikk(de leier ikke ut Sottero) og noen ikke har 10.000; å kjøpe den for, at kansje de heller vil leie ?

Gjest gjesta
Skrevet
tenkte siden det ikke går ann å leie denne hos brudebutikk(de leier ikke ut Sottero) og noen ikke har 10.000; å kjøpe den for' date=' at kansje de heller vil leie ?[/quote']

helt sikkert! hadde jeg gjort ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde det vært rett str hadde jeg leid den på flekken :wink:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

ja jeg tenker sånn at: det blir jo fint å glede noen som ikke har råd til å bruke ti tusen på en kjole!

vis de virkelig ønsker den modellen da!

Skrevet
ja jeg tenker sånn at: det blir jo fint å glede noen som ikke har råd til å bruke ti tusen på en kjole!

Ja - og det er jo bare fantastisk at du tenker sånn (ref tråden her inne om at alt blir dobelt så dyrt bare man kaller det "brud"..... :) .

Ville bare ikke man skulle gå i fella med å "budsjettere" inntekter på kjolen senere for der tror jeg mange blir lurt. Virker som om kjoler faller mye mer enn 50% i pris.

Har du forresten fått tak i KJOLEN i din størrelse ? Har sett at du har vært på jakt etter den, men husker ikke om du lyktes? :roll:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jez!

bestilt duplikat av den fra brudeshop.com 5400;

derfor tenkte jeg å leie ut billig.

så det blir spennende! får den ca 15 juli!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...