Gå til innhold

Spørsmål til trsnskvinner...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om det er noen transkvinner på KG engang, men det er noe jeg lurer veldig på ang penisen. Forventer ikke mange svar her men... 

1. Får du ereksjon? 

2. Har du normal størrelse? 

3. Får du orgasme/utløsning. 

4. Er det ubehagelig å gå med trange klær, syntes den? 

Merkelig å lure på, jeg vet, men det gjør jeg altså🙈

Anonymkode: 17a2f...5bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en trsnskvinne?

Skrevet

Transpersoner betyr ikke kjønnsopererte.

Skrevet (endret)

Samme hvordan man vrir og vender på det, biologisk sett har vi to kjønn. Når folk skriker ut om at de ikke identifiserer seg som hverken mann eller kvinne, da er det høyst sannsynlig en psykologisk årsak, et problem som må jobbes med. Litt på siden av debatten, jeg er klar over det.

En annen ting som er fakta samme hvor mye man vrir og vender på det, er at majoriteten av det norske folk ser ut som å en enorm aksept for alt som er annerledes. Jo særere, jo bedre. I første omgang kan det kanskje virke som et fin greie - men tenker man overhodet over følgene dette kan ha?

Det er ikke normalt å ikke identifisere seg som hverken mann eller kvinne. Det er unormalt å ikke identifisere seg med det kjønnet man biologisk er født med.

Sånn. Spiss høygaflene deres og tenn fakler, nå lever jeg antakelig på lånt tid her.

Endret av Wiskola
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Wiskola said:

Samme hvordan man vrir og vender på det, biologisk sett har vi to kjønn. Når folk skriker ut om at de ikke identifiserer seg som hverken mann eller kvinne, da er det høyst sannsynlig en psykologisk årsak, et problem som må jobbes med. Litt på siden av debatten, jeg er klar over det.

En annen ting som er fakta samme hvor mye man vrir og vender på det, er at majoriteten av det norske folk ser ut som å en enorm aksept for alt som er annerledes. Jo særere, jo bedre. I første omgang kan det kanskje virke som et fin greie - men tenker man overhodet over følgene dette kan ha?

Det er ikke normalt å ikke identifisere seg som hverken mann eller kvinne. Det er unormalt å ikke identifisere seg med det kjønnet man biologisk er født med.

Sånn. Spiss høygaflene deres og tenn fakler, nå lever jeg antakelig på lånt tid her.

Du har jo rent objektivt sett rett. Kjønnsdysfori går under samme kategori som andre dysforier (f.eks. mennesker som føler seg handikappet, føler at de mangler en arm). Det er en form for kognitiv feil. Mental lidelse. Om denne definisjonen endres over tid grunnet politisk korrekte krefter, så har ikke psykologien bak egentlig endret seg. Det er en feil i hjernen som vi burde forske på for å forhindre, ikke bare blir akseptere. Selvfølgelig må vi støtte de som er trans nå, men det burde jo virkelig forskes på hvordan vi kan løse dette... for det er jo ikke en positiv ting for de som lider av kjønnsdysfori. 

Anonymkode: ea2bf...a02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om det er noen transkvinner på KG engang, men det er noe jeg lurer veldig på ang penisen. Forventer ikke mange svar her men... 

1. Får du ereksjon? 

4. Er det ubehagelig å gå med trange klær, syntes den? 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Usikker på om det er noen transkvinner på KG engang, men det er noe jeg lurer veldig på ang penisen. Forventer ikke mange svar her men... 

1. Får du ereksjon? 

4. Er det ubehagelig å gå med trange klær, syntes den? 

Kan du ikke heller Google dette? Dessuten er det for mange faktorer, spesielt hormoner... og om man i det hele tatt har en pikk som kan bli erekt da... 

1. Mange får det. Mange får ikke. 

2. Har sett mange små ereksjoner, så regner med at det er vanlig å gå ned i størrelse, siden ereksjonen ikke er så hard som vanlig. 

3. Jeg har nesten bare hørt om folk som får orgasme, ja. Runking feiler sjeldent. 

4. Kan ikke svare på den der. 

Anonymkode: ea2bf...a02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, barbent skrev:

Hva er en trsnskvinne?

En transkvinne er en som identifiserer seg som en kvinne, men er født biologisk mann😊

Anonymkode: 4c90e...f4f

Skrevet

Ryddet for nedsettende innhold, brukerdebatt, avsporing og tilsvar til dette. 

Ninab82, mod

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En transkvinne er en som identifiserer seg som en kvinne, men er født biologisk mann😊

Anonymkode: 4c90e...f4f

Ja jeg vet jo selvfølgelig det, er ikke født i går😂

Endret av barbent
Skrevet (endret)
14 timer siden, Wiskola skrev:

Jeg er helt enig i det du skriver. 

Faren min fortalte meg at på et eller annet større universitet i USA kunne man nå registrere seg som en av oppimot 70 (!) forskjellige kjønn eller kjønnstyper.....! Det er jo helt fullstendig galskap?!? Det er jo diktet opp underveis som folk fantaserer frem noe nytt, hele tiden. Skal samfunnet virkelig godta alt dette?

I denne artikkelen i Aftenposten, står det at det finnes 36 forskjellige kjønn. Men det er sikkert kommet til mange fler etter det, for artikkelen er fra 2016....

Unnskyld meg altså, det er bare tull.

Endret av Million
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange deilig transer der ute, med megapikk. Har selv hatt sex med en slik, spennende.

Anonymkode: 98d41...d21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2019 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Usikker på om det er noen transkvinner på KG engang, men det er noe jeg lurer veldig på ang penisen. Forventer ikke mange svar her men... 

1. Får du ereksjon? 

4. Er det ubehagelig å gå med trange klær, syntes den? 

Ja til alt

Anonymkode: f6500...fb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...