Gå til innhold

VÅLERENGA I SEMIFINALEN!

SuperNova

Anbefalte innlegg

Jippi-ai!!!

:D :D :D Vålerenga kjørte over Viking 3-1 og er i semifinalen i cup'en. :D :D :D

I semi'n er det Ålesund som blir motstander, slett ingen umulig oppgave. Går vi mot et nytt by-derby mellom Enga og Lyn....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ålesund på Ullevål kan nok bli bra, ja :D

Er det virkelig ingen bitre Viking-supportere her som lar seg ergre av at jeg forsøker å strø salt i såret??? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Objektivt sett: Kult at Ålesund er i semi'n også - kanskje det blir eliteserie på dem neste sesong...? Hvem vet! Alltid gøy når lag som ikke spiller i eliteserien gjør det bra i cup'en.

Subjektivt sett: Men disse oransjekledde herremenn må nok vende slukøret tilbake til Vestlandet, er jeg redd.... he-he! :briller:

Og Lasse - slike kommentarer preller av på en dag som denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og eeeegentlig spiller det ingen som helst rolle hvem som vinner bare

Klem fra Tusenfryd som er særdeles usportslig i dag - og nyter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HYSJ!

Ikkje spre sånt rondt omkring! Bare la det fårbigå i stillhed! Hysj! Eg seie det bare....det va bare ein dårlige dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenheksa har vært på fjelltur, men smilte meeeget bredt da hun kom hjem til slike gode nyheter. Hun er nemlig Klanskvinne. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse. Noe kultur som ett storlag vil jo aldri Lyn få, men det er jo litt søtt at de allikevel har vunnet mange kamper denne sommeren da..

Håper det varer såpass at de ikke rykker ned allerede neste år?

Hehe.

Vålerenga er Oslos og forhåpentligvis Norges framtid bare de klarer å dra nytte av på en eller annen måte at rundt en million mennesker i Oslo og Akershus holder med dem! Utrolig at de ikke har klart det ennå.

Tusenfryd. Ikke snakk negativt om Rosenborg. Se på landslaget. Hva annet har vi egentlig? Hva annet har skapt noe postitivt om norsk fotball utenlands enn Rosenborg?

Ingenting!

Når jeg ser Rosenborg spille blir jeg stolt av å være norsk!

Hilsen Vålerengafan og Oslogutt som ønsker Rosenborg alt godt.

(Og Lyn en fantastisk fremtid som ski og tennisklubb..)

Det var dagens fotballdose fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke medlem av klanen
Lasse. Noe kultur som ett storlag vil jo aldri Lyn få, men det er jo litt søtt at de allikevel har vunnet mange kamper denne sommeren da..

Håper det varer såpass at de ikke rykker ned allerede neste år?

Hehe.

Vel Pinocchio, nå har vel ikke Vålenga akkurat reddet plassen sin i tippeligaen enda de eller da (selv om det er veldig trolig at de gjør det - desverre), men veien ned til en kvalikplass er ikke så lang.

Med tap for LSK til mandag nærmer de seg den plassen.

Kanskje ender sesong med cupmesterskap og nedrykk? Hmmm....har ikke det skjedd før tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Vålerenga er Oslos og forhåpentligvis Norges framtid bare de klarer å dra nytte av på en eller annen måte at rundt en million mennesker i Oslo og Akershus holder med dem! Utrolig at de ikke har klart det ennå.

Hmmm... nei, hva kan det komme av? At de fleste faktisk driter i hele fotballen...?

Tusenfryd. Ikke snakk negativt om Rosenborg. Se på landslaget. Hva annet har vi egentlig? Hva annet har skapt noe postitivt om norsk fotball utenlands enn Rosenborg?

Ingenting!

Når jeg ser Rosenborg spille blir jeg stolt av å være norsk!

:hoho::hoho::hoho: Jo, jeg snakker negativt om Rosenborg. Jeg kommer fra Kanariland - og Rosenborg er vårt største hatobjekt... etter at Vål'enga ikke maktet presset mer selvsagt...

Og hva annet har vi? Et liv har jeg i hvert fall - et eget liv.

:hoho: Ja, sa også at jeg var usportslig. Innrømmer det og bryr meg faktisk kun om fotballens eksistens når den hele vinteren sørger for at det ikke er mulig å skru på tv'n uten at det er foppal foppal foppall... i alle kanaler. Som om det var noe viktig liksom...? :sjokk:

Men jeg skal følge Ålesund til Ullevål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...