Gå til innhold

200.000,- i året. Hva er det i timelønn eller mndslønn?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Lurte litt på det.. Hvordan man regner ut det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilke yrker er det som betaler så dårlig? Bare så jeg kan styre unna... 16500 brutto betaler jo knapt husleia!!

Skrevet

det kan vel være mange yrker som tjener rundt dettte! og det er fult mulig å leve på det!

eks er butikk, barnehage,, og sikkert mange yrker der man bruker ufaglærte...

Gjest Anonymous
Skrevet
det kan vel være mange yrker som tjener rundt dettte! og det er fult mulig å leve på det!

eks er butikk, barnehage,, og sikkert mange yrker der man bruker ufaglærte...

Jaha... jeg hadde ikke kunnet leve på det ihvertfall. Ikke fordi jeg har så vanvittig forbruk, tvert imot, men fordi det hadde bare ikke gått. Jeg hadde gått i minus. Husleie på 6500 (svært nøktern standard og størrelse i forhold til hvor mange jeg har å forsørge), barnehage til 6000, 1000 i strøm, 1000 i bil (og den er jeg avhengig av). Nei, det hadde ikke gått i det hele tatt. Imponert over de som greier seg på så lite...

Skrevet

Jeg har lønning på 17 600 kr i mnd + ca 1000 kr i ub tilegg.. (ergo lønn på 18 600 da egentlig) greier meg fint jeg da.. men så har jeg sambo.. så vi er 2 om utgiftene.. han tjener noe mer en meg og vi er aldri blakke...

kjøpte oss leilighet i vinter så utgifter er det nok av.. har i tilegg en bill.. men detn er ganske billig den da.. (kom en dyr regning på den nå..eu kontroll er no dritt) men ellers er det en billig bil som går på luft og ikke bensin.. :ler: (nesten da)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har lønning på 17 600 kr i mnd + ca 1000 kr i ub tilegg.. (ergo lønn på 18 600 da egentlig) greier meg fint jeg da.. men så har jeg sambo.. så vi er 2 om utgiftene.. han tjener noe mer en meg og vi er aldri blakke...

(nesten da)

Og der ligger forskjellen på å klare seg og ikke klare seg på så liten lønn.

Alene har man like stort lån, like stor husleie, bruker nesten like mye strøm, og har ingen å lene seg på når kassa er tom.

Gjest Fruktfat
Skrevet

og jeg er frisør og har dette i lønn...

Skrevet

Jeg jobber i butikk, og tjener ikke så mye mer enn det der. Vi er fire stk. som klarer oss på det. Alt går når man må.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg fikk jobben!! & bedre lønn enn jeg trodde - 225.000,-

Gjest Melk
Skrevet
Jeg fikk jobben!! & bedre lønn enn jeg trodde - 225.000' date='-[/quote']

GRATULERER!!!

Nå er du vel glad kan jeg tenke meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...