AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #1 Skrevet 19. juni 2019 Jeg er opptatt av å ta opp ting jeg syns er negativt så derfor lager jeg enda en misfornøyelses-tråd. Håper det finnes likesinnede. Like ved der jeg bor er det både en skole og en barnehage. Der er det unger og ungdom som leker og trener. Men de er så himla høylytte. De hyler 3/4 av døgnet. Sånn i 22-tida om kvelden så roer hylinga seg litt. Men ikke helt... Jeg tror snart jeg kan måle de på richter-skala. Er det vanlig å bli ekstremt sliten i hodet av det? Jeg må ha tv’n høyere enn hva jeg vanligvis ville hatt den fordi de skriker så høyt. Vinduene må jeg ha åpne fordi det er sommer’n. Altså: AT DET GÅR AN Å HYLE SÅ FÆLT?!? Er dette vanlig? Anonymkode: 3a5a7...5ed
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #3 Skrevet 19. juni 2019 Du må ikke ha vinduene åpne fordi det er sommer... Anonymkode: d7bfc...f93
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 16 minutter siden, Fjugur skrev: Ja ??????????? 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ikke ha vinduene åpne fordi det er sommer... Anonymkode: d7bfc...f93 Selvfølgelig må man det. Skal jeg svette i hjel og ikke få luft? Så jeg skal måtte mure meg inne pga uten å få frisk sommerluft fordi nå er det snart innetid for folk som snart er 7 år. Det er ikke mer enn ti unger men høres ut som det er cirka 50. Anonymkode: 3a5a7...5ed 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 Ja barn og unge hyler utrolig mye og HØYT... Føler det blir verre og verre også. Ser aldri noen foreldre be barn om å dempe seg noen gang heller... (Jeg bodde i 10 år ved siden av en bhg og er helt sikker på at de hylte høyere på år 10 enn år 1 jeg bodde der, og mye mer meningsløs hyling bare for å lage høy lyd (altså ikke lek eller ord bare UHÆÆÆÆÆHHH!! osv). Når jeg var barn føler jeg at vi fikk beskjed om å roe oss litt iblant eller i det minste ha et mer normalt stemmevolum og ikke bare hoie og hyle uten mening. Anonymkode: 84303...4d3 2
GjestSiden2006 Skrevet 19. juni 2019 #6 Skrevet 19. juni 2019 Jepp, det er noe av det kjipeste i min verden på sommeren. Takket nei til ett hus fordi det er rett ved barneskole. Det brukes mye etter skoletid også, og jeg orker ikke bråket. En ting er latter og litt småskrik, men det er ikke det som gjentar seg. Det er trenden at det er OK å skrike i tide og utide av alt mulig. Nei, takke meg til en hovedvei som nabo i stedet... 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #8 Skrevet 19. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja barn og unge hyler utrolig mye og HØYT... Føler det blir verre og verre også. Ser aldri noen foreldre be barn om å dempe seg noen gang heller... (Jeg bodde i 10 år ved siden av en bhg og er helt sikker på at de hylte høyere på år 10 enn år 1 jeg bodde der, og mye mer meningsløs hyling bare for å lage høy lyd (altså ikke lek eller ord bare UHÆÆÆÆÆHHH!! osv). Når jeg var barn føler jeg at vi fikk beskjed om å roe oss litt iblant eller i det minste ha et mer normalt stemmevolum og ikke bare hoie og hyle uten mening. Anonymkode: 84303...4d3 1 time siden, GjestSiden2006 skrev: Jepp, det er noe av det kjipeste i min verden på sommeren. Takket nei til ett hus fordi det er rett ved barneskole. Det brukes mye etter skoletid også, og jeg orker ikke bråket. En ting er latter og litt småskrik, men det er ikke det som gjentar seg. Det er trenden at det er OK å skrike i tide og utide av alt mulig. Nei, takke meg til en hovedvei som nabo i stedet... Ehm. Ja. Like ved kjæresten min så er det også en skole og en barnehage. Ingen av de hyler og er inne før klokken 22. Rart. Anonymkode: 3a5a7...5ed
KillerKitty Skrevet 20. juni 2019 #9 Skrevet 20. juni 2019 Må vel nesten bare flytte? Med mindre du vil bli den sære dama som ber ungene dempe seg. Skjønner at det er kjipt å høre på (barnelek går fint for min del, men liker ikke å høre på voksne som griller og fjaser) men det er vel nesten bare noe man må finne seg i når man bosetter seg i et område med skole og barnehage som nabo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå