AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #1 Skrevet 19. juni 2019 Har vært i 10-15 Bryllup i mitt liv, men aldri noen på østlandet før. Skal i et Bryllup der i August. I samtlige bryllup jeg har vært i så langt så har Bryllupet vært på eller i umiddelbar nærhet til overnattingssted. Hvis det er noe forflytting så settes det opp felles buss. Men i dette bryllupet på østlandet er det mye forflytting over ganske store avstander, uten transport der gjestene må ordne seg selv. Er dette normalt? Har regnet på det og tror kanskje det blir 3000 i taxi utgifter. Burde være mulig å samkjøre litt men det blir jo bare gjetting. Anonymkode: 7af13...fa1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #2 Skrevet 19. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har vært i 10-15 Bryllup i mitt liv, men aldri noen på østlandet før. Skal i et Bryllup der i August. I samtlige bryllup jeg har vært i så langt så har Bryllupet vært på eller i umiddelbar nærhet til overnattingssted. Hvis det er noe forflytting så settes det opp felles buss. Men i dette bryllupet på østlandet er det mye forflytting over ganske store avstander, uten transport der gjestene må ordne seg selv. Er dette normalt? Har regnet på det og tror kanskje det blir 3000 i taxi utgifter. Burde være mulig å samkjøre litt men det blir jo bare gjetting. Anonymkode: 7af13...fa1 Alle bryllup jeg har vært i på Østlandet har hatt transport ved brudeparet. På Vestlandet har jeg derimot måttet bekoste det selv. Anonymkode: 392b6...103 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #3 Skrevet 19. juni 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle bryllup jeg har vært i på Østlandet har hatt transport ved brudeparet. På Vestlandet har jeg derimot måttet bekoste det selv. Anonymkode: 392b6...103 Lurte egentlig bare på om dette var vanlig på østlandet og noe jeg måtte forvente, Kjenner ikke så mange av vennene til brudeparet da dette er en gammel venninne. Men kjenner jo alle slektningene, så satser på å egle meg innpå noen gamlinger og sitte på med de hele dagen. Tenker at de gamlingene også har fått bakoversveis over avstandene og satser på å kjøre. Anonymkode: 7af13...fa1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Lurte egentlig bare på om dette var vanlig på østlandet og noe jeg måtte forvente, Kjenner ikke så mange av vennene til brudeparet da dette er en gammel venninne. Men kjenner jo alle slektningene, så satser på å egle meg innpå noen gamlinger og sitte på med de hele dagen. Tenker at de gamlingene også har fått bakoversveis over avstandene og satser på å kjøre. Anonymkode: 7af13...fa1 Svaret mitt var ment som at det er like vanlig over hele landet. Men skjønte ikke helt hva du mente med nærhet til overnattingstedet. Forventer du at brudeparet skal ordne overnatting nær festlokalet? Hva slags avstander er dette snakk om? Anonymkode: 392b6...103 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå