Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #1 Del Skrevet 2. mai 2005 Dette lurer jeg på hver gang jeg ser Idol... Hun har et utseende som både kan være norsk og utenlandsk. Så foreldrene hennes på skjerme for noen uker siden, og de hadde ikke disse mørke trekkene. Noen som vet om hun er adoptert? Og dette er ikke vondt ment, er bare utrolig nysgjerrig... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. mai 2005 #2 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, fra Columbia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 det mente sambo og, hun er utrolig pen syns jeg. Nydelige farger og fantastisk munn....og stemme selvsagt. Håper hun vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 2. mai 2005 #4 Del Skrevet 2. mai 2005 Dette har jeg og lurt litt på faktisk, broren hennes så også ganske mørk ut, i forhold til foreldrene. hun er utrolig pen syns jeg. Nydelige farger og fantastisk munn....og stemme selvsagt enig i det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fra vennesla Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror både Jorun og broren er adoptert fra Colombia. Nydelig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. mai 2005 #6 Del Skrevet 3. mai 2005 Fra Columbia ja... Utrolig artig jente! Jeg synes hun blir bare penere og penere for hver gang jeg ser Idol. Og for en stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 3. mai 2005 #7 Del Skrevet 3. mai 2005 min favoritt! syns hun var kjempeflink på fredag, også har hun jo en såå god utstråling! *stå på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #8 Del Skrevet 3. mai 2005 det mente sambo og, hun er utrolig pen syns jeg. Nydelige farger og fantastisk munn....og stemme selvsagt. Håper hun vinner Underskriver! Fantastisk fin jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 3. mai 2005 #9 Del Skrevet 3. mai 2005 Hun har iallefall de vakreste øynene jeg har sett, iallefall framstår de sånn, med de lagene med sminke disse idol-jentene blir påført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå