Gå til innhold

Finnes det noe nettsamfunn for uføre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært gøy om noe slikt fantes, der vi kan dra på kafé sammen eller ta en charter tur når prisene er lave. :)

Jeg er ung ufør og vil helst fylle dagene med noe mer enn bare gaming/trening/matlaging.

Anonymkode: 0be2c...a6f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden? Det er et egen finn en venn del på forumet hvor man kan legge ut venneannonser. Vet at enkelte som har laget annonser har skrevet at de er unge uføre. 

Anonymkode: 53c09...f9f

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden? Det er et egen finn en venn del på forumet hvor man kan legge ut venneannonser. Vet at enkelte som har laget annonser har skrevet at de er unge uføre. 

Anonymkode: 53c09...f9f

I en ideell verden ville KG fungert godt med uføretråder hvor uføre utveksler informasjon, samles og finner på ting. 

Men vi lever ikke i en ideell verden på KG. Trådene ville blitt nedspammet med hets og hat fra friske mennesker som ikke aner hva dem snakker om. Så nei, KG fungerer ikke til det formålet. Dessverre 🤷‍♂️

Tror ikke det finnes egne uføresamfunn på nett, TS. 

Endret av Juks
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært gøy om noe slikt fantes, der vi kan dra på kafé sammen eller ta en charter tur når prisene er lave. :)

Jeg er ung ufør og vil helst fylle dagene med noe mer enn bare gaming/trening/matlaging.

Anonymkode: 0be2c...a6f

Du kan jo starte et selv? Synes det er en super idé jeg. Jeg tror at isolasjon ofte kan bidra til at uføre blir enda sykere. Ellers så kan du jo prøve forumet for mentalhelse? 

https://www.sidetmedord.no

AnonymBruker
Skrevet

TS, søk på facebook i grupper - det finnes utallige grupper for det meste :)

Du finner sikkert en for din egen sykdom/tilstand, antakelig flere for ulike tema Om du ikke finner en som er akkurat slik du ser for deg, så kan du jo starte en? 

Anonymkode: fc9d2...969

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Garantert Kvinneguiden-forumet!        

:cowboy:

Anonymkode: a5819...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...