AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #1 Skrevet 19. juni 2019 Hadde vært gøy om noe slikt fantes, der vi kan dra på kafé sammen eller ta en charter tur når prisene er lave. Jeg er ung ufør og vil helst fylle dagene med noe mer enn bare gaming/trening/matlaging. Anonymkode: 0be2c...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #2 Skrevet 19. juni 2019 Kvinneguiden? Det er et egen finn en venn del på forumet hvor man kan legge ut venneannonser. Vet at enkelte som har laget annonser har skrevet at de er unge uføre. Anonymkode: 53c09...f9f 2
Gjest Juks Skrevet 19. juni 2019 #3 Skrevet 19. juni 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinneguiden? Det er et egen finn en venn del på forumet hvor man kan legge ut venneannonser. Vet at enkelte som har laget annonser har skrevet at de er unge uføre. Anonymkode: 53c09...f9f I en ideell verden ville KG fungert godt med uføretråder hvor uføre utveksler informasjon, samles og finner på ting. Men vi lever ikke i en ideell verden på KG. Trådene ville blitt nedspammet med hets og hat fra friske mennesker som ikke aner hva dem snakker om. Så nei, KG fungerer ikke til det formålet. Dessverre 🤷♂️ Tror ikke det finnes egne uføresamfunn på nett, TS. Endret 19. juni 2019 av Juks
Armitage Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært gøy om noe slikt fantes, der vi kan dra på kafé sammen eller ta en charter tur når prisene er lave. Jeg er ung ufør og vil helst fylle dagene med noe mer enn bare gaming/trening/matlaging. Anonymkode: 0be2c...a6f Du kan jo starte et selv? Synes det er en super idé jeg. Jeg tror at isolasjon ofte kan bidra til at uføre blir enda sykere. Ellers så kan du jo prøve forumet for mentalhelse? https://www.sidetmedord.no
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 TS, søk på facebook i grupper - det finnes utallige grupper for det meste Du finner sikkert en for din egen sykdom/tilstand, antakelig flere for ulike tema Om du ikke finner en som er akkurat slik du ser for deg, så kan du jo starte en? Anonymkode: fc9d2...969
Perelandra Skrevet 19. juni 2019 #6 Skrevet 19. juni 2019 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette Perelandra, mod. Endret 19. juni 2019 av Perelandra 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #7 Skrevet 19. juni 2019 Garantert Kvinneguiden-forumet! Anonymkode: a5819...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå