AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #1 Skrevet 19. juni 2019 Jeg har plutselig fått veldig tørr hud på brystvortene, er bare 14 uker på vei. Ikke kledd meg noe annerledes enn vanlig, eller endret rutiner med vask, såpe osv. Det er nesten så det flasser litt. Hva kommer dette av? Bør jeg smøre med vanlig fuktighetskrem, eller la det være? Det er ikke vondt. Anonymkode: 92b58...507
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #2 Skrevet 19. juni 2019 Er sånn til meg og 😩 Anonymkode: f66b3...4f2
boblevann Skrevet 19. juni 2019 #3 Skrevet 19. juni 2019 Jeg er i slutten av uke 21 og har hatt det sånn lenge! Jeg lar dem bare være jeg, og tenker at det sikkert er puppene som forbereder seg på å bli matfat. Har også merket at de blir mindre sensitive enn de var før - det er nok også en del av forberedelsene 😛 1
Heiheisann Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 Brystvortene mine "flasset" hele tredje trimester, nå er det gått 6 uker siden fødsel og jeg lekker mye melk, så nå er brystvortene veldig hydrert. Fortvil ikke damer, PureLan kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå