AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #1 Skrevet 19. juni 2019 Litt usikker på om dette blir riktig plass, men jeg prøver. Jeg skal på ferie til enten Sverige eller Sørlandet i sommer. Problemet mitt er at jeg er blitt så syk redd for å få med meg husflått ( Ikke den vanlige norske flåtten) hjem fra der vi skal overnatte. Ser den er sjelden i Norge/Sverige ennå. Tror dere det er stor sjanse for å få den med seg hjem? Jeg tenker at om noen som ferier i Norge/Sverige har fått den med seg i bagasjen sin, eller med hund de har hatt med på ferie til Norge. Og at flåtten har etablert seg på overnattingsstedet de har vært på. Så kommer jeg og leier det etterpå. 🙈 Skal sies at jeg har en angst diagnose fra før, så jeg har veldig lett for og bli engstelig, men nå tør jeg neste ikke reise pga dette 😔 Anonymkode: 81df6...b8b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #2 Skrevet 19. juni 2019 Skjønner deg kjempegodt. Har hatt lignende engstelige utbrudd bare det har slått ut som frykt for veggedyr. Jeg ville ikke latt være å dra. Men ta forholdsregler og pakk i bag/sekk/koffert som får plass i fryseren når du kommer hjem. Så tar du knekken på alle ubudne gjester som eventuelt er med i bagasjen før du pakker ut, og du slipper å engste deg! Anonymkode: a3453...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå