AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #1 Skrevet 19. juni 2019 Jeg er helt utslitt for tiden! Det er ikke noe på privaten, men jobben som sliter meg ut. Sitter på kontoret idag og vil bare gråte og sove. Det er så mye press hele tiden, vi er underbemannet m.m. Igår satt jeg på jobb i 12 timer og var ikke i nærheten av å bli ferdig med alt! Det er stadig mailer, telefoner og mas fra andre. Må gjøre all slags oppgaver hele tiden. Jeg er utslitt! Det er så lite folk at for et par uker siden satt jeg på jobb i tre dager med høy feber, snørr og ikke stemme. Var ikke mulighet til å være hjemme siden da hadde ikke de som var igjen klart å få gjort alt. Vi blir presset angående tall daglig. Ikke blir det noe bedre av at folk har begynt å gå ut i ferie heller. Det er 4 uker til jeg går ut, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de ukene Anonymkode: 19120...e34
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #3 Skrevet 19. juni 2019 Høres ut som min jobb.. #HeiErna Anonymkode: 6e7fc...69e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 Da må du bare holde deg hjemme til du føler deg bedre! Ikke ditt problem at dere er underbemannet, det er leder sin jobb og ordne! Jeg holdt på som deg, gikk på jobb selv om jeg var utslitt og var syk, det gikk helt til jeg ble kjempedårlig og ikke klarte stå på beina. Ble lagt inn til slutt. Veldig kjedelig og det tar tid å komme seg etter en sånn smell. Hold deg hjemme og gi en god f i jobben! Anonymkode: e1123...c6f 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du bare holde deg hjemme til du føler deg bedre! Ikke ditt problem at dere er underbemannet, det er leder sin jobb og ordne! Jeg holdt på som deg, gikk på jobb selv om jeg var utslitt og var syk, det gikk helt til jeg ble kjempedårlig og ikke klarte stå på beina. Ble lagt inn til slutt. Veldig kjedelig og det tar tid å komme seg etter en sånn smell. Hold deg hjemme og gi en god f i jobben! Anonymkode: e1123...c6f Er enig i at flere bør gi f i jobben og ikke være så pliktoppfyllende, fordi jobben tross alt gir f i oss! Jeg ble også syk av jobben fordi jeg alltid stilte opp, men ble utnyttet på det groveste. Det er ikke verdt det. Anonymkode: adc24...633 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #6 Skrevet 19. juni 2019 Ingen som kommer til å gi deg ett klapp på skulderen fordi du blir syk av å presse deg sjøl, er i den situasjonen selv -gått skikkelig på en smell og jeg har ikke sett noen fra jobben komme til meg med en blomst og sagt «tusen takk for at du jobbet deg syk hos oss»! Så hør på kroppen din, sykemeld deg og ta vare på deg selv. Hvis ikke du ønsker det så må du si i fra til jobben at du takler ikke mer stress og at det kommer til å ende i en sykemelding om ikke ting endrer seg. Masse lykke til! Anonymkode: b69a3...1f0 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #7 Skrevet 19. juni 2019 Siden jeg skrev innlegget for 1 time siden har jeg sjekket og besvart 12 mailer (noen saker er tunge og må involvere andre og tar da tid), og jeg har tatt 13 telefoner. Har også hatt andre kolleger innom som har spurt om diverse ... Anonymkode: 19120...e34
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #8 Skrevet 19. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt utslitt for tiden! Det er ikke noe på privaten, men jobben som sliter meg ut. Sitter på kontoret idag og vil bare gråte og sove. Det er så mye press hele tiden, vi er underbemannet m.m. Igår satt jeg på jobb i 12 timer og var ikke i nærheten av å bli ferdig med alt! Det er stadig mailer, telefoner og mas fra andre. Må gjøre all slags oppgaver hele tiden. Jeg er utslitt! Det er så lite folk at for et par uker siden satt jeg på jobb i tre dager med høy feber, snørr og ikke stemme. Var ikke mulighet til å være hjemme siden da hadde ikke de som var igjen klart å få gjort alt. Vi blir presset angående tall daglig. Ikke blir det noe bedre av at folk har begynt å gå ut i ferie heller. Det er 4 uker til jeg går ut, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de ukene Anonymkode: 19120...e34 jeg har vært i samme situasjon som deg. Men i en annen bransje. 1. Jeg hadde utlendinger som kunne 30 % norsk. 2. Jeg hørte sjefen kjeftet løs på ansatte. 3. Hans ansatte var ufaglærte 4. Jeg var innleid som faglært. 5. Jeg spurte meg selv hvor langt skulle jeg strekke meg? 6. Bedriften ville ansatte meg. 7. Plutselig blir jeg beskyldt for det ene og det andre. 8. Jeg kom vekk fra bedriften fortest mulig. Min oppfordring til deg, finn deg et annet sted å jobbe. Det er deg det det går utover til slutt. Plutselig kan du bli beskyldt for det ene og det andre. Anonymkode: 6fee5...e86
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #9 Skrevet 19. juni 2019 Har søkt andre jobber, jeg orker ikke presset. Og håper sårt at det kan bli flere medarbeidere snart! Dro fra jobb nå og har da svart på 59 mailer, tatt 50 telefoner samt rapporter Anonymkode: 19120...e34
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #10 Skrevet 19. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har søkt andre jobber, jeg orker ikke presset. Og håper sårt at det kan bli flere medarbeidere snart! Dro fra jobb nå og har da svart på 59 mailer, tatt 50 telefoner samt rapporter Anonymkode: 19120...e34 Slapp av, snart tar robotene over jobben din. Da kan vi være hjemme og slapp av. Anonymkode: 76199...677
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #11 Skrevet 19. juni 2019 Har det tidvis likt. Eneste som skjer hvis jeg ikke er der er at mine kollegaer må jobbe enda mer, og syke mennesker må utredes, behandles og følges opp av enda færre, enda mer overarbeidede folk som har enda mindre tid til å tenke og gjøre jobben skikkelig. Anonymkode: 5b558...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #12 Skrevet 19. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som kommer til å gi deg ett klapp på skulderen fordi du blir syk av å presse deg sjøl, er i den situasjonen selv -gått skikkelig på en smell og jeg har ikke sett noen fra jobben komme til meg med en blomst og sagt «tusen takk for at du jobbet deg syk hos oss»! Så hør på kroppen din, sykemeld deg og ta vare på deg selv. Hvis ikke du ønsker det så må du si i fra til jobben at du takler ikke mer stress og at det kommer til å ende i en sykemelding om ikke ting endrer seg. Masse lykke til! Anonymkode: b69a3...1f0 Nei klapp på skuldern eller blomst kan man se lenge etter på min arbeidsplass. Er man borte fra jobb er det bare kjeft å få og blir bedt om å ta seg sammen og komme seg på jobb. Anonymkode: 77ca1...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå